Udostępnianie kalendarzy serwisowych dzięki aplikacji crm CRM w pigułce
W najnowszej wersji programu do zarzadzania relacjami z klientami udostępniono funkcjonalność polegającą na automatycznym eksporcie działań serwisowych do formatu Icalendar. Dzięki temu każdy z serwisantów może mieć listę zleceń serwisowych do wykonania w swoim podręcznym kalendarzu w telefonie komórkowym. Nie zależnu czy korzysta z smartfona czy tabletu. Od teraz zawsze będzie miał dostęp do listy zadań do wyniania. Takie podejście niezykle zwiększa wydajność pracy mobilnych pracowników, usparwnia także komunikację pomiędzy firmą a serwisantami. Przeczytaj więcej o systemie CRM na stronie producenta. Zobacz cały wpis na blogu » |
CRM zintegrowany z bazą GUS CRM w pigułce
Każdy poważny system CRM powinien udostępniać funkcjionalności, za pomocą których maksymalnie usprawni pracę użytkowników. Jednym z nich jest integracja z bazą urzędu statystycznego. Dzięki tej funckji użytkownik apliklacji CRM nie musi wprowadzać wszystkich danych o kontarhencie. Wystraczy, że wpisze numer nip a system automatycznie pobierze aktualne dane z GUS. Są to nie tylko dane do faktury ale także informacje teleadresowe, adresy email czy www. Inne ważne funkcje, które automatyzują i przyspieszają prace to: - kreator ofert- autoiamtyczne przypomnienia w firmie emaili, smsów czy wyskaujący popów- integracje z systamami handlowymi- mobilny interfejs użytkownika- elatyczne wyszukiwanie danych po dowolnych kryteriach System CRM to niezwykle użyteczne narzędzie. Zainwestuj w oprogramowanie customer relatio (...) Zobacz cały wpis na blogu » |