Zintegruj CRM z programem handlowym CRM w pigułce
Posiadasz system ERP ale chciałbyś bardziej zadbać o dobre relacje z Klientami i tym samym zwięszyć przychodyu firmy? Dobrym pomysłem będzie zaiwestowanie system CRM. Wiadomo, że systemy handlowe posiadają moduł CRM, ale zazwyczaj jest to tylko namistka prawdziwego rozwiązania do zarządzania relacjami z Klientami. Zaawansowany system CRM daje duże możliwości, szczególnie jeśli jest zintegrowany z programem handlowym. Co więcej korzystając już z systemu ERP i inwetsując w aplikację CRM osczędzisz dużo czasu na wdrożeniu - podczas instalacji do systemu do zarządzania relacjami z kontrahentami zostaną zaimportowane informacje o firmach, produktach, stanach magazynowych oraz wystawionych fakturach. Pracownicy, który rozpoczną pracę w systemie CRM będą mieli dostęp do bazy klientów i ważnych informacji pobieranych z programu handlowego. W ten sposób unikną żmudnego procesu wpisywania danych, natomiast będą mogli od razu zacząć pracę w systemie - planować wizyty, przygotyowywać (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Mobilna wersja systemu CRM CRM w pigułce
Dostępna jest już kolejna odłsona aplikacji CRM. W najnowszej wersji udostępniono mobilny interfejs użytkownika. Dzięki temu osoby prsacujące zdalenie mogą w wygodny sposób korzystać z programu za pomocą smartfona lub tabletu. Zapraszamy do przetestowania naszego rozwiązania. W tym celu nalezy skontaktować się z producentem. Posiadasz program handlowy? Chciałbyś zintegrować go z systemem CRM? Zobacz opis integracji dla następujących aplikacji: - Comarch ERP Optima - Comarch ERP XL - Symfonia 2.0 (wcześniej Premium) (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
CRM 2018 & serwer LDAP CRM w pigułce
Kolejna wersja najchętniej kupowanego polskiego programu CRM online jest już dostępna na rynku. CRM w najnowszej odsłonie wspiera autoryzację z wykorzystaniem serwera LDAP zgodnego z Active Directory. Kolejna ważna modyfikacja dostępna w wersji 2018 to produkty powiązane. Dzięki tej funkcjonalności program CRM zaproponuje handlowcomi towary oraz usługi powiązane z oferowanym produktem. Usprawni to parcę działu handlowego oraz przyczyni się do zwiększenia przychodów. Kreator ofert w systemie CRM to podstawowa funkcja, która doskonale sparwdzi się w każdej firmie handlowej. Zainwestuj w kompletny system do zarządzania relacjami z klientami i zwiększ zadowolneie sowich klientów! Zobacz cały wpis na blogu » |
Udostępnianie kalendarzy serwisowych dzięki aplikacji crm CRM w pigułce
W najnowszej wersji programu do zarzadzania relacjami z klientami udostępniono funkcjonalność polegającą na automatycznym eksporcie działań serwisowych do formatu Icalendar. Dzięki temu każdy z serwisantów może mieć listę zleceń serwisowych do wykonania w swoim podręcznym kalendarzu w telefonie komórkowym. Nie zależnu czy korzysta z smartfona czy tabletu. Od teraz zawsze będzie miał dostęp do listy zadań do wyniania. Takie podejście niezykle zwiększa wydajność pracy mobilnych pracowników, usparwnia także komunikację pomiędzy firmą a serwisantami. Przeczytaj więcej o systemie CRM na stronie producenta. Zobacz cały wpis na blogu » |
CRM zintegrowany z bazą GUS CRM w pigułce
Każdy poważny system CRM powinien udostępniać funkcjionalności, za pomocą których maksymalnie usprawni pracę użytkowników. Jednym z nich jest integracja z bazą urzędu statystycznego. Dzięki tej funckji użytkownik apliklacji CRM nie musi wprowadzać wszystkich danych o kontarhencie. Wystraczy, że wpisze numer nip a system automatycznie pobierze aktualne dane z GUS. Są to nie tylko dane do faktury ale także informacje teleadresowe, adresy email czy www. Inne ważne funkcje, które automatyzują i przyspieszają prace to: - kreator ofert- autoiamtyczne przypomnienia w firmie emaili, smsów czy wyskaujący popów- integracje z systamami handlowymi- mobilny interfejs użytkownika- elatyczne wyszukiwanie danych po dowolnych kryteriach System CRM to niezwykle użyteczne narzędzie. Zainwestuj w oprogramowanie customer relatio (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Film poświęconoy serwisowi w programie CRM CRM w pigułce
Zapraszam do obejrzenia filmu reklamowego poświęconego modułowi SERWIS: http://itcube.pl/dlaklienta_youtube.php?movie=z2W02Rg-uOU Więcej o module SERWIS można znaleźć na: http://itcube.pl/rozwiazania_serwis.php Zobacz cały wpis na blogu » |
CRM w oparciu o MariaDB CRM w pigułce
Najnowsza wersja naszego oprogramowania klasy CRM została oparta o silnik bazodanowy MariaDB. Oparcie programu o tą bazę danych otwiera morze możliwości, do których można zaliczyć: Pełną obsługę kodowania UTF 8 co w praktyce przekłada się na możliwość wprowadzania danych do programu crm przy użyciu niestandardowych zestawów znaków, w tym cyrylicy lub alfabetów arabskich, chinskiego itd Poprawę wydajności i stabilności działania dzięki pełnemu wykorzystaniu możliwości współczesnych systemów operacyjnych oraz sprzętu. Brak limitów długości treści dla wysyłanej korespondencji przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej wydajności. Pełne wsparcie dla procesorówielordzeniowych, architektury 64 bitowej. Więcej informacji na www.itcube.pl (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Nowy film poświęcony PROJEKTOM w systemie CRM CRM w pigułce
Przeczytaj także o module projekty na stronie producenta oprogramowania. Zobacz cały wpis na blogu » |
Film poświęcony konfigurowalności, otwartości oraz elastyczności systemu CRM CRM w pigułce
Zobacz filmy poświęcone systemowi CRM, co to jest CRM, jakie ma funkcjonalności, w czym może mi być przydatny: http://itcube.pl/dlaklienta_prezentacje.php Zobacz cały wpis na blogu » |
Ofertowanie w systemie CRM CRM w pigułce
Nowe ofertowanie w CRM W najnowszej wersji naszego oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami wprowadzono zupełnie nowe style wydruku dokumentów handlowych. Charakteryzują się one estetycznym oraz zgodnym z najnowszymi trendami wyglądem co zadowli nawet najbardziej wymagających użytkowników. Oferuje dodatkowo możliwość definiowania strony tytułowej, myśli przewodniej oraz podsumowania. Oferta podzielona jest na kilka czytelnych stron. Pierwsza strona to wstęp do oferty, kolejne strony dotyczą produktów i usług które proponujemy kupującemu. Ostatnia strona to z kolei podsumowanie. Zachęcamy do prztestowania nowych ofert w systemie CRM! Kolejna ważna zmiana wprowadzona ostatnio to indywidualne wzroce (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Film reklamowy poświęcony systemom crm CRM w pigułce
Zapraszamy do zapoznania się z filmami poświęconymi aplikacji do zarządzania relacjami z kontrahentami. Filmy dostępne są na stroniehttps://itcube.pl. Zobacz cały wpis na blogu » |
Integracja CRM z centralą telefoniczną CRM w pigułce
Aby CRM jak najlepiej wspierał pracę handlowców oraz innych pracowników warto pomyśleć nad połączeniem systemu do zarządzania relacjami z klientami z infrastrukturą telefinfoirmatyczną. Tak zintegrowany CRM daje nowe możliwości. Najważniejsze z nich to: - inicjowanie połączeń bezpośrednio z programu CRM - identyfikacja rozmówcy Dzięki tym dwóm funkcjom użytkownik systemu CRM zawsze wie z kim będzie rozmawiał nawet jeszcze przed podniesieniem słuchawki. System CRM wyswietli kluczowe informacje na temat dzowniącego. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami co to jest crm, do czego służy, jakie są jego najważniejsze funkcje oraz zadania.Więcej na stronie www.itcube.pl/crm Zobacz cały wpis na blogu » |
Film reklamowy poświęcony programowi klasy crm CRM w pigułce
Zobacz cały wpis na blogu » |
Nowy interfejs w systemie CRM CRM w pigułce
Z przyjemnością informujemy, iż jest już dostępny nowy interface uzytkownika w anszym systemie CRM. Ostatni interfejs był dostępny przez ostatnie 10 lat, więc zmiana ta była długo oczekiwana. Nowy intefejs w systemie CRM to przede wszytskim:- intuicyjne menu dostępne także na urządzeniach mobilnych- nowoczense technologie gwarantują dostosowanie do najnowszych przeglądarek internetowychZachęcamy do przetestowania nowego intefejsu - w tym celu należy wejść na stronę producenta oprgramowania do zarządzania relacjami z kontarhentami i wypełnienie formularza zgłoszeniowego online: https://itcube.pl Polecamy także artykuły, w których możecie dowiedzieć się więcej o systemach crm, filozofii ukierunkowanej na klienta na: http://itcubecrm.blogspot.com/2019/04/czym-jest-crm.html Zobacz cały wpis na blogu » |
Profit CRM Oprogramowanie crm
Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, czego przykładem jest Profit CRM. Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów p (...) Zobacz cały wpis na blogu » |