GEOMETRIA ROWERU, prawdziwy rower krosowy Prawo, nauka, technika…
„Fachowcy” od rowerów dużo mówią o geometrii, jej ogromnym znaczeniu i zróżnicowaniu. Tylko, że jeśli się przyjrzymy najważniejszemu, wg mnie, parametrowi decydującemu o geometrii roweru – kątowi nachylenia rury podsiodłowej, to zauważymy, że praktycznie we wszystkich rowerach jest on taki sam lub bardzo zbliżony, od miejskich po sportowe… Dla mnie jest to absurd, by w rowerze miejskim, gdzie pozycję mamy wyprostowaną, nachylenie rury było takie samo jak w sportowym, gdzie jeździ się mocno pochylonym. Wydaje mi się, że im bardziej pochylona sylwetka, tym bardziej rura powinna być zbliżona do pionu, a nie pochylona do tyłu jak mamy obecnie w rowerach. Jeśli chcemy osiągnąć większą siłę pedałowania – podnosimy się z siodełka i przesuwamy do przodu – taka pozycja wydaje się bardziej optymalna i naturalna, siła nacisku jest skierowana pionowo w dół, w (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Moja pasja-enduro Moja pasja-enduro
Na dobry początek dam kilka informacji o sobie. Nazywam się Wojtek. Mieszkam w województwie Kujawsko-Pomorskim. Mam 14 lat. Moją pasją są enduro i atv. Obecnie posiadam 2 sprzęty: -pierwszy z nich to cross Defender 150 -drugi natomiast to quad Diablo 200 To były podstawowe informacje o mnie, jeżeli Cię interesuje coś więcej o mnie albo o crossach i atv-zostań na tym blogu! Zobacz cały wpis na blogu » |
Coś o mnie Cross Enduro
Witaj na moim blogu. Ten blog jest głównie poświęcony crossom Zobacz cały wpis na blogu » |