Double-in

Wpisy zawierające słowo kluczowe double-in.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Unikamy spamowania, czyli o podwójnym potwierdzeniu Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Otrzymuję zapytania, jak należy unikać spamowania prowadząc kampanię emailową. Jest to temat ważny i interesujący. Zaczynamy od skontrolowania, czy subskrybent zobligowany jest do podwójnego potwierdzenia chęci otrzymywania informacji drogą e-mailową. Podwójne potwierdzenie rejestracji (double-in) polega na tym, że w momencie rejestracji nowego Użytkownika, zostaje wysłany e-mail z prośbą o potwierdzenie. Z reguły zawiera unikalny link, który aktywuje konto w naszej bazie. Do momentu potwierdzenia, jego dane figurują w bazie jako niepotwierdzone. Istotą podwójnego potwierdzenia jest ŚWIADOME wyrażenie woli subskrybenta. Użytkownik może się rozmyślić, lub – co gorsza – mógł podać nieprawdziwe dane, na przykład podszywając się pod kogoś innego. E-mail z drugim potwierdzeniem powinien zawierać także możliwość usunięcia własnych danych z bazy. Podwójne potwierdzenie stosuje się również podczas wypisywania z bazy (double-out (...)

Zobacz cały wpis na blogu »

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.