E-mail marketing

Wpisy zawierające słowo kluczowe e-mail marketing.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Przypadki Skuteczny e-mail marketing w reklamie

O skuteczności kampanii mailingowych nie ma się co rozpisywać. Dobrze przeprowadzona kampania przynosi zyski i to spore. Tajemnica sukcesu tkwi w słowie "dobrze", ponieważ na mailing składa się wiele czynników, o których nie można zapominać. Chodzi o to, że nie tylko dobry tekst, czytelność i target jest gwarancją sukcesu. Należy wziąć tło, w jakim się znajdujemy. Kwestia pory roku, informacji podawanych w TV, nastroje społeczne, tendencje branży e-commerce, które zresztą można kreować artykułami sponsorowanymi. Istnieją również zwolennicy przypadku, tak jak znajomy marketingowiec, który opowiadał o sukcesie prowadzonej przez siebie kampanii. Cały mailing oparł na jednym modelu pewnego artykułu, który zalegał w magazynie klienta. Zalegał tylko dlatego, że sekretarka wpisała o jedno zero więcej w zamówieniu i przyszło nie 100 sztuk, a 1000. Otóż, w branży wiele się dzieje i wiele wiadomości przekazywanych jest podczas zupełnie nieoficjalnych spotkań. M (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Gdzie dwóch się bije Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska trafił wniosek o przyjrzenie się "nieetycznym i niezgodnym z prawem" działaniom, jakich miała się dopuścić należąca do Związku agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra. To prawdopodobnie pierwszy w historii IAB wniosek tego typu, ale agencja w nim wymieniona mówi, że to wielka awantura o mały baner, który pojawił się na blogu. Aktualizacja: IAB Polska nie chcę się podjąć rozstrzygania sporu. Więcej na DI.    Przykro na to patrzeć. Ścisła czołówka w e-mail marketingu bierze się za główki i wywleka na światło dzienne własne śmieci. Jak podaje Dziennik Internautów, "Zarzucane agencji Opcom praktyki to m.in. rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji dotyczących możliwości produktu, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji o kosztach, stosowanie niedozwol (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
emailing, mailing niby wszystko jedno Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Statystyki Google wskazują, że użytkownicy poszukując skutecznej metody dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów stosują różną terminologię, nie do końca znając znaczenia. Terminologia jest istotna, aby poprawnie wyszukać konkretne informacje.Wiki definiuje E-mail marketingE-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mailzarządzanie bazami adresów e-mailprzygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości e-mailwysyłka wiadomości e-mailobsługa informacji zwrotnychtworzenie schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną.Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, bud (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Unikamy spamowania, czyli o podwójnym potwierdzeniu Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Otrzymuję zapytania, jak należy unikać spamowania prowadząc kampanię emailową. Jest to temat ważny i interesujący. Zaczynamy od skontrolowania, czy subskrybent zobligowany jest do podwójnego potwierdzenia chęci otrzymywania informacji drogą e-mailową. Podwójne potwierdzenie rejestracji (double-in) polega na tym, że w momencie rejestracji nowego Użytkownika, zostaje wysłany e-mail z prośbą o potwierdzenie. Z reguły zawiera unikalny link, który aktywuje konto w naszej bazie. Do momentu potwierdzenia, jego dane figurują w bazie jako niepotwierdzone. Istotą podwójnego potwierdzenia jest ŚWIADOME wyrażenie woli subskrybenta. Użytkownik może się rozmyślić, lub – co gorsza – mógł podać nieprawdziwe dane, na przykład podszywając się pod kogoś innego. E-mail z drugim potwierdzeniem powinien zawierać także możliwość usunięcia własnych danych z bazy. Podwójne potwierdzenie stosuje się również podczas wypisywania z bazy (double-out (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Przebieg mailingu i jego etapy Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Operację masowego wysyłania e-maili można podzielić na kilka etapów. Pierwszym etapem jest określenie tematyki i celu przekazywanej informacji. Każda informacja, czy to reklama, newsletter, biuletyn roczny, musi mieć jasno skrystalizowany cel. Inaczej mówiąc, przekaz musi wywołać oczekiwany skutek. Najczęściej jest to kliknięcie w link i interakcja w postaci zakupu określonej usługi bądź towaru. To najczęstsze zadanie mailingu. Czy zawsze chodzi tylko o kasę? Na szczęście nie. Historia newsletterów jasno określa ich zadania. Informacja o wynikach naukowych doświadczeń, publikacja wartościowego artykułu z rozwijającej się dziedziny miała dotrzeć szybko i skutecznie do szerokiego grona naukowców i osób zainteresowanych daną tematyką. Wraz z rozpowszechnieniem się dostępu do Internetu, była to najtańsza i najszybsza forma propagowania nowych wyników badań czy osiągnięć. Po dekadzie rozwoju Sieci, marketing (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
wprowadzenie do e-mail marketingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Do najbardziej skutecznych metod reklamowych należy e-mail marketing. Ogólnie rzecz ujmując, jest to całokształt działań promocyjnych, w których kanałem przekazu jest poczta e-mail. Mailing jest niezwykle prostym narzędziem, ale także i niebezpiecznym. Źle przeprowadzona akcja mailingowa może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego, a nawet może skończyć się w sądzie. To nie są gołosłowne tezy, ponieważ w dobie masowego spamowania naszych skrzynek e-mailowych, GIODO i jemu podobne instytucje zauważyły już problem i skutecznie z nim walczą. Do najprostszych zastosowań w mikro skali stosuje się gotowe moduły instalowane do sklepów internetowych, które służą do tworzenia i rozsyłania newsletterów. Moduł taki (domyślnie instalowany choćby w OSCommerce) składa się z kilku elementów. Każdy klien (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
zrób to dla mnie ręceprecz odTybetu

Drogi monopolisto w branży wyszukiwania informacji w Sieci! Uprzejmie proszę Cię, abyś znalazł chwilkę i zaindeksował mi to. Będę wdzięczny za okazanie troszkę łaski i podesłanie bocika na stronkę. Jest mi to bardzo potrzebne i mam nadzieję na okazanie zrozumienia. Twój oddany Internauta.

Zobacz cały wpis na blogu »
e-mail marketing ręceprecz odTybetu

Dzis będzie malutka garstka linków związana z ciekawym zagadnieniem, jakim jest e-mail marketing. Sprawa jest delikatna, bowiem ktoś może zakrzyknać: "toż to spamer!" Otóż, dzióbki kochane, nie. Definicja spamu jest już dawno określona i mówi nam, że spam to niechciana wiadomość elektroniczna. Niechciana, czyli niezamawiana, niepotrzebna, i w ogóle bee. Prawdziwy e-mail marketing to potężna gałąź przemysłu informacyjno-reklamowego. Przygotowane newslettery, aby wyglądały ładnie i przyjemnie, są wysyłane tylko do określonej grupy docelowej. A kto określa tę grupę? Sami użytkownicy, którzy zapisują się na różnych stronach do systemów informacyjnych. Przykładem takiego e-mail marketingu może być system mailPro. Obsługą każdego zlecenia zajmuje się profesjonalna ekipa, która dba o praw (...)

Zobacz cały wpis na blogu »