Online lesson 2 - Happy Easter! ENGLISH ADVENTURES
Proszę kliknąć na ten napis :) Hello! Na dzisiejszych zajęciach kontynuujemy naukę słownictwa i zwrotów związanych ze Świętami Wielkiejnocy (Easter) (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Online lesson 2 - Happy Easter! ANGIELSKI Z BIEDRONKAMI
Proszę kliknąć na ten napis :) <-- link do video Hello! Na dzisiejszych zajęciach kontynuujemy naukę słownictwa i zwrotów związanych ze Świętami Wielkiejnocy (Easter) (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Online lesson 1 - Easter ENGLISH ADVENTURES
Hello! Zbliża się Wielkanoc, więc to idealny czas na naukę słownictwa Świątecznego. Podczas tych zajęć poznamy słownictwo tj. bunny (zajączek), basket (koszyk), czy easter egg (pisanka). Oprócz tego ćwiczymy liczenie, śpiewamy piosenki i ćwiczymy słownictwo poprzez gry! HOMEWORK Dzisiejszym zadaniem domowym jest zabawa w poszukiwanie easter eggs (pisanek), czyli easter egg (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Online lesson 1 - Easter ANGIELSKI Z BIEDRONKAMI
Hello! Zbliża się Wielkanoc, więc to idealny czas na naukę słownictwa Świątecznego. Podczas tych zajęć poznamy słownictwo tj. bunny (zajączek), basket (koszyk), czy easter egg (pisanka). Oprócz tego ćwiczymy liczenie, śpiewamy piosenki i ćwiczymy słownictwo poprzez gry! HOMEWORK Dzisiejszym zadaniem domowym jest zabawa w poszukiwanie easter eggs (pisanek), czyli easter egg (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
My Easter Bartosz Ziemiański
Hi everyone !!! My Easter. I get up at six o'clook. I help my mum to make Easter breakfast. On the table is sour rye soup, row sausage, vegetable salad, horseradish, cold meat, Easter eggs, Easter basket, Easter bunny, Easter sugar lamb, and tulips. After breakfast, me and my brother ate cheesecake and chocolate eggs. Before dinner I watch TV or play computer games. I (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Freedom limited Life in the times of cholera
So we don't have to get up every morning at some unearthly time and make haste to get to school looking ravishing to middling acceptable (depending on which cultural trend you aspire to). So we are not getting as much homework as before - at least part of the teachers' community has heeded the caveat of the psychologists, warning, that too much time spent on intellectual effort in the circumstances of outside monotony and not enough physical exercises is countereffective... and since we cannot leave our homes unchaperoned, we have an unsurpassed excuse to open the smartphone/tablet/iPod/laptop (the last seemes to be going out of vouge - too "adult"?). We should be happy. Are we? We are hearing reports of unease on all fronts: medical, social, political. Our parents and grownup relatives are anxious. Are we even "not tired", although there is precious little to get tired of? Are we not exhausted? Easter break is spent cooped in (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Garść wspomnień Moje smęty
Pamiętam, całkiem dobrze pamiętam ten jesienn, deszczowy dzień kiedy w Poznaniu w roku 2003 zebrała sie paczka ludzi w koszulkach Marillion. Odsłuchaliśmy "Script for a Jester's tear", "Misplaced Childhood", "Clutching at Straws" i "Fugazi". Pamiętam że Tańka nie miała wtedy stanika :) Pojechaliśmy wtedy razem, jak wszystko co kiedyś robiliśmy razem (no może nie wszystko). Ja, T i D. (W ten sposób łatwiej mi się wyrażać o Nich). Pamiętam też, że głównie dominował tam Marillion Fish'a przez co D. o mały włos nie został zlinczowany kiedy po ostatnim kawałku - bodajże "Childhood's End" zabrał głos... i skrytykował tych wszystkich ludzi, za ignorancję i hipokryzję. Za to, że spotkaliśmy się tu by czcić Marillion a nie Fisha, czy ludzie na zjazdach Floydów czczą tylko Barrett'a? Nie, byli Flojdzi Baretta, Watersa i Gilmoura. Każdy etap ma swoich zagorzałych zwolenników i przeciwników. I On też rzekł że do Fisha Mu bliżej, że tęskni za teatralnym i dramatycznym śpiewaniem Fisha (...) Zobacz cały wpis na blogu » |