Wpisy zawierające słowo kluczowe edgar gosiewski.
Unikamy spamowania, czyli o podwójnym potwierdzeniu Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Otrzymuję zapytania, jak należy unikać spamowania prowadząc kampanię emailową. Jest to temat ważny i interesujący. Zaczynamy od skontrolowania, czy subskrybent zobligowany jest do podwójnego potwierdzenia chęci otrzymywania informacji drogą e-mailową. Podwójne potwierdzenie rejestracji (double-in) polega na tym, że w momencie rejestracji nowego Użytkownika, zostaje wysłany e-mail z prośbą o potwierdzenie. Z reguły zawiera unikalny link, który aktywuje konto w naszej bazie. Do momentu potwierdzenia, jego dane figurują w bazie jako niepotwierdzone. Istotą podwójnego potwierdzenia jest ŚWIADOME wyrażenie woli subskrybenta. Użytkownik może się rozmyślić, lub – co gorsza – mógł podać nieprawdziwe dane, na przykład podszywając się pod kogoś innego. E-mail z drugim potwierdzeniem powinien zawierać także możliwość usunięcia własnych danych z bazy. Podwójne potwierdzenie stosuje się również podczas wypisywania z bazy (double-out (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.