Wpisy zawierające słowo kluczowe email marketing.
Email marketing – na czym polega i jak go poprawnie stosować? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Email marketing to jedna z form marketingu internetowego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną. Polega ona na wysyłaniu bezpośrednio do odbiorców, którzy być może byliby zainteresowani daną ofertą, odpowiednich wiadomości. Jej niewątpliwą zaletą jest możliwość bezpośredniego dotarcia do określonej grupy docelowej klientów. Do głównych celów email marketingu należy zaliczyć tworzenie relacji z klientami, podtrzymywanie ich oraz sprzedaż usług bądź produktów. Kolejnym plusem tej metody reklamy jest możliwość wysokiej personalizacji przekazu. To znaczy, że np. dzięki obecnym na rynku narzędziom możesz dodawać na początku każdej wiadomości imię odbiorcy. Ten zabieg spowoduje, że klient poczuje się wyróżniony, pomyśli, że ta wiadomość została przygotowana specjalnie dla niego i chętnie zapozna się z jej treścią. Inne zalety email marketingu to: niskie koszty, (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Co zrobić, gdy klienci zaczynają odchodzić do konkurencji? Marketing Internetowy w Biznesie
Większość firm skupia się na zdobyciu nowych klientów. Ciągłe rosnąca konkurencja oraz dążenie do zwiększenia zysków powoduje, że firmy nie poświęcają należytej uwagi obecnym klientom. Aby jednak zagwarantować sobie rozwój firmy konieczne jest przygotowanie strategii postępowania z obecnymi klientami. Strategii, która nie będzie opierała się na ślepym obniżaniu cen, a na przemyślanych działaniach marketingowych. Tylko tak przygotowana strategia pozwoli pokonać konkurencję i zwiększy szansę na sukces. Strata klienta zdarza się każdej firmie. Jednak strata klienta na stałe jest sytuacją, której powinieneś za wszelką cenę się wystrzegać. Gdy taka sytuacja jednak się wydarzy musisz sprawić, aby klienci wrócili do ciebie. Jednym z najbardziej potężnych narzędzi, które umożliwią Ci zbadanie czynników jak spowodowały odejście twoich klientów jest ankieta satysfakcji (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Formularze kontaktowe Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Pisałem wczoraj o zabawnym telefonie, jaki otrzymałem z pewnego banku. Otóż, przyjąłem wczoraj hipotezę, że była to robota dowcipnisia, który chciał mi wyciąć kawał. Ale rozważmy problem z innej strony. Numer telefonu, na który dzwoniła pani z niezastrzeżonego numeru, nie był ani zastrzeżony, ani nie należy do osoby prywatnej. Jest ogólnie dostępny. A gdyby to była próba naciągnięcia klienta ze strony nieuczciwego handlowca? Wypełnienie formularza to żaden problem. Po 30 sekundach rozmowy wiedziałem już, jaka firma z jakimi usługami do mnie się zwraca. Po ustaleniu faktycznego stanu, mogłoby paść pytanie: „a czy pan nie jest zainteresowany?”Pracownik, który otrzymuje 800zł netto podstawy i pracuje nie nastawiając się na awans, zrobi wszystko, aby nałapać jak najwięcej prowizji. Formularze kontaktowe w instytucjach typu banki, ubezpieczalnie, domy kredytowe, maklerskie, to codzienność, która – powiedzmy sobie szczerze &ndash (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Fragment recki American Beauty inni wśród nas
Lester Burnham po wypaleniu skręta z marihuaną szybko dał odpowiedź - nie! Po czterdziestu latach życia postanowił zrobić krok w bok i pozwolić innym szczurom dalej się ścigać. Na znak manifestu zrezygnował z pracy, nie zapominając jednak o zastraszeniu szefa i zabezpieczeniu sobie finansowej przyszłości. Sprzedał starą Toyotę i kupił wymarzonego Pontiaca, zaczął trenować, by spodobać się koleżance jego własnej córki - żona niestety nie zaspakajała jego potrzeb od lat. W końcu też powiedział małżonce prosto w twarz, co uważa o ich związku, który umarł mniej więcej dekadę wcześniej i teraz był jedynie tworem doktora Frankensteina..Kevin Spacey zniszczył dotychczasowe życie swojego bohatera, by pozwolić mu odrodzić się na nowo. To, co pokazał widzom w trakcie metamorfozy (zarabiając przy tym kilka liczących się nagród), przechodzi wszelkie pojęcie znanego dotąd aktorstwa. On nie grał Lestera - on nim był! To by (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak nie spamować? 4 żelazne zasady mailingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Granica między mailingiem a spamem, jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest niezwykle cienka. Skupmy się dziś na definicji spamu. Posiłkując się wikipedią, definiujemy SPAM, jako „niechciane wiadomości elektroniczne.”Inaczej pisząc, możemy dodać, że każdy NIECHCIANY e-mail jest spamem. Jak ustrzec się przed łatką spamera? Należy przestrzegać kilku podstawowych zasad podczas wysyłania oferty. Należy wysyłać e-mail tylko do tych osób, które wyraźnie potwierdziły chęć jego otrzymania. W przypadku newsletterów sprawa jest prosta, potwierdzenie następuje podczas rejestracji, akceptacji regulaminu i oświadczeniu o wyrażeniu woli. Problem pojawia się w momencie, gdy to my próbujemy dotrzeć pierwszy raz do klienta. W myśl prawa, należałoby najpierw wysłać zapytanie, czy możemy przesłać swoją ofertę. W tej sytuacji istnieje zagrożenie, że już samo wysłanie zapytania może zostać potraktowane jako spam. Z pozycji usera, jest to całkowicie zrozumiałe. Dlacze (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
wprowadzenie do e-mail marketingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Do najbardziej skutecznych metod reklamowych należy e-mail marketing. Ogólnie rzecz ujmując, jest to całokształt działań promocyjnych, w których kanałem przekazu jest poczta e-mail. Mailing jest niezwykle prostym narzędziem, ale także i niebezpiecznym. Źle przeprowadzona akcja mailingowa może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego, a nawet może skończyć się w sądzie. To nie są gołosłowne tezy, ponieważ w dobie masowego spamowania naszych skrzynek e-mailowych, GIODO i jemu podobne instytucje zauważyły już problem i skutecznie z nim walczą. Do najprostszych zastosowań w mikro skali stosuje się gotowe moduły instalowane do sklepów internetowych, które służą do tworzenia i rozsyłania newsletterów. Moduł taki (domyślnie instalowany choćby w OSCommerce) składa się z kilku elementów. Każdy klien (...) Zobacz cały wpis na blogu » |