Mailing korporacyjny Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Okres wakacyjny obfituje w tematy ogórkowe i brak ruchu na rynku. W działach direct marketingu już dzwonią dzwoneczki i proszy śnieg. Opracowywane są oferty na Swięta i copywriter w trzydziestostopniowym upale musi wczuc się w klimat Bożego Narodzenia. Nie zazdroszczę. Inne zastosowanie mailingu. Powstaja na rynku ogromne korporacje, spółki łączą się i rozrastają, wchłaniając mniejszych rywali. Tysiące pracowników i komórkowa struktura firmy nie pozwala na bliższą znajomość kadr z pracownikami najniższego szczebla. Kontakt utrzymany jest dzięki pośrednictwu kolejnych szczebli w strukturach zatrudnienia. Ale istnieje jeden wyjątek, kiedy zarząd lub upoważniona jednostka może jednostronnie przekazywać informacje wszystkim pracownikom przedsiębiorstwa. Jest nim mailing korporacyjny. Obecnie w nowoczesnych przedsiębiortswach każdy pracownik otrzymuje z urzędu firmowy adres e-mail. Syste (...) Zobacz cały wpis na blogu » |