Przebieg mailingu i jego etapy Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Operację masowego wysyłania e-maili można podzielić na kilka etapów. Pierwszym etapem jest określenie tematyki i celu przekazywanej informacji. Każda informacja, czy to reklama, newsletter, biuletyn roczny, musi mieć jasno skrystalizowany cel. Inaczej mówiąc, przekaz musi wywołać oczekiwany skutek. Najczęściej jest to kliknięcie w link i interakcja w postaci zakupu określonej usługi bądź towaru. To najczęstsze zadanie mailingu. Czy zawsze chodzi tylko o kasę? Na szczęście nie. Historia newsletterów jasno określa ich zadania. Informacja o wynikach naukowych doświadczeń, publikacja wartościowego artykułu z rozwijającej się dziedziny miała dotrzeć szybko i skutecznie do szerokiego grona naukowców i osób zainteresowanych daną tematyką. Wraz z rozpowszechnieniem się dostępu do Internetu, była to najtańsza i najszybsza forma propagowania nowych wyników badań czy osiągnięć. Po dekadzie rozwoju Sieci, marketing (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczaÄ Ci coraz lepsze usĹugi. By mĂłc to robiÄ prosimy, abyĹ wyraziĹ zgodÄ na dopasowanie treĹci marketingowych do Twoich zachowaĹ w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czÄĹciowo finansowaÄ rozwĂłj Ĺwiadczonych usĹug.
PamiÄtaj, Ĺźe dbamy o TwojÄ prywatnoĹÄ. Nie zwiÄkszamy zakresu naszych uprawnieĹ bez Twojej zgody. Zadbamy rĂłwnieĹź o bezpieczeĹstwo Twoich danych. WyraĹźonÄ zgodÄ moĹźesz cofnÄ Ä w kaĹźdej chwili.