Nic nie jest pewne... blog multitematyczny
No właśnie... nic nie jest pewne Taką wiadomość chcą przekazać nam praktycznie wszyscy. Nie ma nic stałego, ciągła zmiana. Jakie to daje możłiwości? Tak naprawdę nie mam pojęcia. Często jak w grach steruje się postacią i w niektórych momentach sterowanie zostaje odwrócone strzałka w lewo podowuje, że postać idzie w prawo iodwrotnie, w pierwszym momencie pojawia się dezorientacja i trzeba się przestawić na nowe sterowanie. Pojawia się tutaj sytuacja przeciwna, do której można się przyzwyczaić bo chodzi o przeciwieństwo. Co jednak gdyby zmiana nie polegała tylko na przeciweństwie ale była losowa? Jak sterować postacią w grze gdy w każdej chwili zmieniają się kontrolery w sposób całkowicie przypadkowy? Brak podstaw powoduje, że nawet jeżeli coś planujemy niekoniecznie wynik naszych działań jest taki jak chcieliśmy. Jeżeli zmieniają się zasady to nasze działania mogą finalizować się w sposób nieprzewidywalny a więc równiez w spos&oac (...) Zobacz cały wpis na blogu » |