Jak Gellwe traktuje klientów Pozycjonowanie stron
Cechą charakterystyczną profesjonalnej firmy jest dbałość o wizerunek przedsiębiorstwa na rynku a co za tym idzie, staranna obsługa klienta i szybkie rozwiązywanie problemów. Jestem pod ogromnym wrażeniem zdarzenia, które jest doskonałą okazją do przedstawienia, jak powinna przebiegać obsługa reklamacji i klienta – w tym przypadku mnie. W piątek wieczorem podczas zakupów nabyliśmy z żoną produkt firmy Gellwe. Następnego dnia, podczas przygotowywania smacznego ciasta pojawił się problem, którego nie zamierzam zdradzać, aby nie stał się przyczyną nadużyć ze strony innych konsumentów. Uznałem, że reklamacja w hipermarkecie nic nie da (produkt rozpakowany, częściowo przetworzony, itp.), ale napisałem krótkiego e-maila poprzez formularz dostępny na firmowej stronie Gellwe. Zrobiłem to przez ciekawość, jak duża i nowoczesna firma funkcjonuje w Internecie, a poza tym, konsumencka odpowiedzialność nakazała mi powiadomić produ (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczaÄ Ci coraz lepsze usĹugi. By mĂłc to robiÄ prosimy, abyĹ wyraziĹ zgodÄ na dopasowanie treĹci marketingowych do Twoich zachowaĹ w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czÄĹciowo finansowaÄ rozwĂłj Ĺwiadczonych usĹug.
PamiÄtaj, Ĺźe dbamy o TwojÄ prywatnoĹÄ. Nie zwiÄkszamy zakresu naszych uprawnieĹ bez Twojej zgody. Zadbamy rĂłwnieĹź o bezpieczeĹstwo Twoich danych. WyraĹźonÄ zgodÄ moĹźesz cofnÄ Ä w kaĹźdej chwili.