gierka v4 O Wszystkim I Niczym
Anno 1800 Serii Anno zawsze było do twarzy z historią. Dwie ostatnie części stanowiły jednak wycieczki w przyszłość. Wraz z Anno 2070 i Anno 2205 mogliśmy zobaczyć hipotetyczne przyszłe dzieje ludzkości i choć nie były to jednoznacznie złe produkcje, miłośnicy tej sagi chyba nie do końca „kupili” nowe pomysły niemieckiego studia Blue Byte. Wielu z ulgą przywitało więc informację o powstawaniu Anno 1800 i powrocie do realiów znanych tylko z książek historycznych. Zwłaszcza (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
gierka v2 O Wszystkim I Niczym
The Division 2 Gry w formie usługi sieciowej nie potrzebują częstych sequeli, tylko ciągłych aktualizacji i dobrego balansu. Kiedy jednak pewne elementy wymagają naprawdę gruntowego przeprojektowania, kiedy trzeba przede wszystkim na nowo zyskać sympatię i zaufanie graczy – świeży start jest lepszy niż duża łatka. The Division 2 bardzo dobrze wykorzystało kolejną szansę na sieciowy looter shooter w realistycznej scenerii i gra tylko pozornie jest „jedynką” w nowym otoczeniu. Twórcy wzięli sobie do serca sporo uwag i w (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
gierka v1 O Wszystkim I Niczym
Days Gone – Synowie Anarchii kontra Żywe trupy Przechodzenie Days Gone było niczym jazda rollercoasterem – najpierw wagonik długo wspinał się na szczyt, może nawet zbyt długo, ale potem było już tylko z górki. Momentami ostro i po bandzie, trafiały się też piękne widoki czy chwile spokojnej kontemplacji przed kolejnymi mocnymi wrażeniami. Szkoda więc, że ostatnie odcinki trasy okazały się zbyt (...) Zobacz cały wpis na blogu » |