Itcube

Wpisy zawierające słowo kluczowe itcube.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

CRM 2018 & serwer LDAP CRM w pigułce

Kolejna wersja najchętniej kupowanego polskiego programu CRM online jest już dostępna na rynku. CRM w najnowszej odsłonie wspiera autoryzację z wykorzystaniem serwera LDAP zgodnego z Active Directory. Kolejna ważna modyfikacja dostępna w wersji 2018 to produkty powiązane. Dzięki tej funkcjonalności program CRM zaproponuje handlowcomi towary oraz usługi powiązane z oferowanym produktem. Usprawni to parcę działu handlowego oraz przyczyni się do zwiększenia przychodów.  Kreator ofert w systemie CRM to podstawowa funkcja, która doskonale sparwdzi się w każdej firmie handlowej. Zainwestuj w kompletny system do zarządzania relacjami z klientami i zwiększ zadowolneie sowich klientów!  

Zobacz cały wpis na blogu »
CRM zintegrowany z bazą GUS CRM w pigułce

Każdy poważny system CRM powinien udostępniać funkcjionalności, za pomocą których maksymalnie usprawni pracę użytkowników. Jednym z nich jest integracja z bazą urzędu statystycznego. Dzięki tej funckji użytkownik apliklacji CRM nie musi wprowadzać wszystkich danych o kontarhencie. Wystraczy, że wpisze numer nip a system automatycznie pobierze aktualne dane z GUS. Są to nie tylko dane do faktury ale także informacje teleadresowe, adresy email czy www. Inne ważne funkcje, które automatyzują i przyspieszają prace to: - kreator ofert- autoiamtyczne przypomnienia w firmie emaili, smsów czy wyskaujący popów- integracje z systamami handlowymi- mobilny interfejs użytkownika- elatyczne wyszukiwanie danych po dowolnych kryteriach System CRM to niezwykle użyteczne narzędzie. Zainwestuj w oprogramowanie customer relatio (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Integracja CRM z centralą telefoniczną CRM w pigułce

Aby CRM jak najlepiej wspierał pracę handlowców oraz innych pracowników warto pomyśleć nad połączeniem systemu do zarządzania relacjami z klientami z infrastrukturą telefinfoirmatyczną. Tak zintegrowany CRM daje nowe możliwości. Najważniejsze z nich to: - inicjowanie połączeń bezpośrednio z programu CRM - identyfikacja rozmówcy Dzięki tym dwóm funkcjom użytkownik systemu CRM zawsze wie z kim będzie rozmawiał nawet jeszcze przed podniesieniem słuchawki. System CRM wyswietli kluczowe informacje na temat dzowniącego.   Zapraszamy do zapoznania się z informacjami co to jest crm, do czego służy, jakie są jego najważniejsze funkcje oraz zadania.Więcej na stronie www.itcube.pl/crm  

Zobacz cały wpis na blogu »