Wpisy zawierające słowo kluczowe komercjalizacja świąt.
Święta skomercjalizowane Przemyślenia nocą - autor Nocny Marek
Znak naszych czasów, dwudziestego pierwszego wieku, całkowita komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia, gdzie – paradoksalnie – działania marketingowców nawołująca do pamiętania o magii tego wydarzenia, niszczą je. Reklamy w telewizji i wystawy sklepowe już w październiku przypominają, jakie to cudowne chwile czekają ciebie i twoją rodzinę przy wspólnym stole, jednocześnie pompując standardy i trendy na zakupy do skali mieszczącej się poza przeciętnym portfelem. Świąteczne skarpetki – istny „na odczepnego” prezent, może kosztować nawet trzydzieści złotych! Z pomocą idą banki oferujące kredyty na co tylko zapragniesz, a zapragnąć musisz, i o tym wiesz – bo gdybyś chciał spełnić marzenia (marzenia sprzedają te same banki, w kolorowych reklamach...) twoja wypłata i małe oszczędności z pewnością okażą się niewystarczające. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |