Wpisy zawierające słowo kluczowe księga rachunkowa.
Zalety i wady pełnej księgowości. Doradztwo Finansowe / pomoc.uslugi@gazeta.pl
Księgowość pełna - to forma księgowania operacji gospodarczych, przeznaczona dla przedsiębiorstw prowadzących szeroką działalność gospodarczą oraz generujących wysoki zysk. Pełną księgowość prowadzi się w formie ksiąg rachunkowych, gdzie ewidencjonowane jest każde zdarzenie gospodarcze mające miejsce w przedsiębiorstwie. Zalety:- bieżąca kontrola finansowa firmy,- ewidencja każdego przychodu oraz rozchodu,- świadomość o stanie majątkowym przedsiębiorstwa,- bieżące dokumentowanie zdarzeń finansowych pozwala na poprawienie efektywności firmy. Wady: - konieczność zatrudnienia wykwalifikowanej osoby bądź rozpoczęcia współpracy z biurem rachunkowym,- wyższe koszty prowadzenia księgowości- skomplikowana ewidencja w Księgach Rachunkowych,- konieczność znajomości aktualnych przepisów. Zobacz cały wpis na blogu » |