Wpisy zawierające słowo kluczowe kubki z nadrukiem.
Rynek gadżetów reklamowych tetrus97@o2.pl
W ostatnią niedzielę byłem na Festiwalu aut japońskich i zaraz po wejściu wręczono mi upominek reklamowy postaci otwieracza. Wygląd i samo wykonanie było bardzo zadowalające i dlatego ucieszyłem się tym niespodziewanym prezentem. Przypomniałem sobie, jak dawniej wyglądały tego typu gadżety reklamowe i muszę powiedzieć że w tej dziedzinie dokonał się bardzo wyraźny postęp. Kiedyś wszelkie tego typu przedmioty były bardzo kiepskiej jakości, toporne, a czasem wręcz tandetne. Obecnie potencjalni klienci są bardziej wymagający, a przez to trudniej zadowolić ich byle czym. Wymusiło to na firmach podniesienie jakości wszelkich upominków reklamowych. Źródło: gadżety reklamowe Wrocław Zobacz cały wpis na blogu » |
Kubki reklamowe Limones[url=http://kubki-reklamowe.limones.pl/][/url] Kubki reklamowe, z napisem Limones
Kubki z nadrukiem to jedne z najbardziej efektywnych nośników reklamy. Dzieje się tak dlatego, że są przede wszystkim gadżetami praktycznymi, których obdarowani rzeczywiście używają. Wyobraź sobie, że kubki z nadrukiem Twojej korporacji trafiły do osób, które co rano z nich korzystają. Otóż takie osoby, pomimo że robią to nieświadomie, zapamiętują logo Twojej firmy i łączą je z pozytywnymi emocjami, które odczuwają np. podczas picia ulubionej kawy. To oznacza, że kiedy podczas zakupów trafią na produkty Twojej firmy i produkty do nich konkurencyjne, na pewno wybiorą te z Twojej oferty. Stanie się tak, ponieważ podświadomie będą kojarzyły je z pozytywnymi emocjami, jakich doświadczają, używając otrzymanych od Ciebie kubków. W pierwszej chwili może brzmieć to dość abstrakcyjnie, natomiast jest prawdą. Pamiętaj więc, żeby nie lekceważyć materiałów promocyjnych, jakimi są kubki z nadrukiem, poniew (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Herbata w ulubionym kubku lepiej smakuje Stylowe ciuchy
Rysunki zwierząt, odkryte w 1940 roku na ścianie jaskini krasowej w Lascaux we Francji, a datowane na wczesny okres kultury magdaleńskiej, około 17 000-15 000 lat p.n.e., świadczą o tym, że już człowiek pierwotny z okresu paleolitu, poza trudami zdobywania pożywienia , ochrony przed zimnem i niebezpieczeństwami, posiadał potrzebę obcowania ze sztuką. Jak to mówią, „nie samym chlebem człowiek żyje”. Również my dziś, pomimo ciągłej pogoni za pieniądzem i szalonym tempem życia potrzebujemy otaczać się przedmiotami, które z tych czy innych powodów sprawiają nam radość. Powoli zanika kultura posiłków celebrowana przed wiekami przez arystokrację, przy stołach zastawionych porcelaną miśnieńską i srebrnymi sztućcami. Niewielu z nas stać też na nowoczesną, ekskluzywną porcelanową zastawę s (...) Zobacz cały wpis na blogu » |