Logo jako narzędzie kształtujące wizerunek firmy Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Logo podobnie jak nazwa marketingowa to bardzo ważne elementy identyfikacji każdej firmy. Logo służą identyfikacji, pozwalają na wyróżnienie danej firmy spośród innych przedsiębiorstw. Mogą one też zawierać treści marketingowe i stanowić odzwierciedlenie aspiracji przedsiębiorstwa. O tym jak duże znaczenie posiada logo świadczyć może to, że w dzisiejszych czasach wartość marek znacznie przewyższa wartości zasobów materialnych firmy. Zwykło uważać się, że po terminem logo kryje się zazwyczaj jakiś ładny obrazek, grafika. Co zrobić jednak, aby znak naszego przedsiębiorstwa wyróżniał się na rynku i zapadał w pamięć. Jakie cechy powinno posiadać idealne logo, które przypadnie do gustu konsumentom? Dobrze zaprojektowane logo powinno informować przede wszystkim o tym czym zajmuje się dana firma. Opowiadać jej historię, a także historię przeobrażeń. Powinno też prezentować strategię firmy (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
zasady projektowania logo logo cz1
Małe jest piękne Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu graficznego jest prostota jego wykonania. Twój projekt powinien nadawać się do zastosowania na powierzchni 2-3 cm (wizytówki) bez utraty szczegółów. Dlatego tak ważna jest prostota, która wpływa na trwałość opracowywanego logo. Jeden aspekt Kultowe marki wyróżniające się z tłumu cechuje zawsze jeden konkretny element. Zbyt wiele różnych cech w jednym projekcie powoduje nieczytelność znaku i eliminuje je jako dobry produkt. Czerpanie z tradycji Mody mają tendencje do pojawiania się i znikania, szkoda by było projektu który straci za chwilę swoją aktualność. Rozpoznawalność (...) Zobacz cały wpis na blogu » |