Alternatywne formy promocji wydawnictw szkolnych Nowoczesna Szkoła
Rynek wydawnictw szkolnych jest w Polsce bardzo atrakcyjny, jednak duża konkurencja sprawia, że ciężko jest się przebić nawet z bardzo dobrą ofertą. Sprawia to, że nieco mniejsze wydawnictwa edukacyjne muszą szukać nowatorskich i nieoczywistych form promocji i budowania relacji z odbiorcami swojej oferty. Przykładem właściwego budowania takiej promocji i relacji z odbio (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.