Marketing internetowy

Wpisy zawierające słowo kluczowe marketing internetowy.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Poznaj 5 marek, które dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym odniosły spektakularny sukces! Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Zakładasz swoją działalność na rynku ? Nie wiesz w jaki sposób wypromować swój produkt ? Wykorzystać do tego celu wydruki reklamowe takie jak: ulotki, plakaty czy też może postawić na marketing internetowy ? Ten artykuł jest dla Ciebie. Dzięki niemu poznasz historię produktów, które podbiły świat dzięki odpowiedniemu wypozycjonowaniu na rynku.  Pierwszym przykładem produktu, który odniósł światowy sukces są papierosy marki Marlboro. Początkowo marka Marlboro sprzedawał swoje papierosy głównie kobietom, do nich kierowała swoje reklamy. Slogan reklamowy firmy brzmiał „Mild as May”. Wszystko zmieniło się po kampanii reklamowej autorstwa Leo Burnetta, która wykorzystała wizerunek amerykańskiego kowboja na koniu. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Marlboro zamiast obniżyć ceny papierosów podwy (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
O tym jak zareklamować się w Internecie Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

  Witam. Dzisiaj słów kilka o tym jak zareklamować się w Internecie. Jak wszyscy wiemy, Internet towarzyszy nam już praktycznie w każdej sferze życia. Zarówno w domu jak i w pracy mamy do czynienia z wirtualnym światem. Jest to więc idealne miejsce, w którym możemy rozpowszechnić naszą firmę, bardzo tanim kosztem. Jak się do tego zabrać? Zapraszam do przeczytania mojej notki. Pierwszą rzeczą fundamentalną dla skutecznego zareklamowania się w sieci jest oczywiście stworzenie strony internetowej dla naszej firmy. Nie jest to jednak tak proste jak mogłoby się wydawać. Wielu ludzi na tym etapie korzysta z pomocy krewnych, znajomych którym, gdzieś kiedyś przyszło zrobić jakąś prostą stronę. Jest to błąd. Dobra strona internetowa to wysiłek i czas jaki musimy poświęcić na jej zrobienie, a co za tym idzie jest to również koszt. Internet co prawda jest pełen ogłoszeń, w których proponuje się nam stwo (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych ? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 W dzisiejszym czasach, kiedy obserwujemy coraz większy rozwój technologii oraz Internetu większość przedsiębiorców, aby wypromować swoją firmę zazwyczaj korzysta z możliwości jakie oferuje marketing internetowy. Obecnie prawie każda firma ma swoją stronę www, konto firmowe na serwisach internetowych. Oprócz tego wiele początkujących firm i nie tylko zatrudnia specjalistów od pozycjonowania. W obliczu dostępności tak wielu narzędzi marketingowych zapominamy o najprostszych rozwiązaniach, które także mogą przysporzyć nam rzeszę klientów. Tradycyjną formą promocji, która może zapewnić nam wiele stałych klientów są na przykład gadżety reklamowe. Gadżety reklamowe pomagają zbudować nowe relacje z otoczeniem ale też mają duży wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Stanowią one przykład chyba jednej z najstarszej form (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Email marketing – na czym polega i jak go poprawnie stosować? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Email marketing to jedna z form marketingu internetowego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną.  Polega ona na wysyłaniu bezpośrednio do odbiorców, którzy być może byliby zainteresowani daną ofertą, odpowiednich wiadomości. Jej niewątpliwą zaletą jest możliwość bezpośredniego dotarcia do określonej grupy docelowej klientów. Do głównych celów email marketingu należy zaliczyć tworzenie relacji z klientami, podtrzymywanie ich oraz sprzedaż usług bądź produktów. Kolejnym plusem tej metody reklamy jest możliwość wysokiej personalizacji przekazu. To znaczy, że np. dzięki obecnym na rynku narzędziom możesz dodawać na początku każdej wiadomości imię odbiorcy. Ten zabieg spowoduje, że klient poczuje się wyróżniony, pomyśli, że ta wiadomość została przygotowana specjalnie dla niego i chętnie zapozna się z jej treścią. Inne zalety email marketingu to: niskie koszty, (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Reklama natywna Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Obecnie zewsząd otaczają nas reklamy. Zawód specjalisty do spraw marketingu internetowego i reklamy, którego zadaniem jest m. in.  planowanie i nadzór nad kampaniami reklamowymi, staje się coraz bardziej popularny. Wiele osób odbiera więc reklamy jako nachalny sposób promocji usługi lub produktu. Irytują nas osoby rozdające ulotki na ulicy, w nerwowy nastrój wprawiają nas też wyskakujące nagle reklamy internetowe zamieszczane na stronach www. Według badań zauważamy tylko połowę z treści reklamowych, które znajdą się w zasięgu naszego wzroku. Specjaliści ds. marketingu internetowego opracowują więc cały czas nowe formy reklamy, które okażą się o wiele bardziej skuteczne od tych już dobrze znanych i w nienachalny sposób trafią do klienta. Jednym z najnowszych pomysłów na pozyskanie klientów i zainteresowanie ich nowym pro (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Czy reklama ma płeć ? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 Głównym celem reklamy jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego konsumenta i zainteresowanie go prezentowanym produktem lub oferowaną usługą. Pisałam już o tym, że barwy zastosowane w reklamie mają ogromny wpływ na nasze emocje, zmysły. Mogą one podnieść sprzedaż produktu i zainteresowanie nim jak również w znaczny sposób przyczynić się do obniżenia jego sprzedaży. W dzisiejszym artykule skupię się na tym w jaki sposób ludzie odbierają reklamy. Jak się okazuje nie wszyscy robimy to tak samo, a różnice w odbiorze wynikają z naszej płci. Swoje rozważania dotyczące różnic w odbiorze reklam zdeterminowanych przez płeć poprzedzę krótkim omówieniem mechanizmów działania reklamy. Naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego i Uniwersytetu Jerzego Waszyngtona wyróżnili dwa główne typy reklam. Pierwszy z nich to reklama typu LP, określana też jako „logiczna perswazja”, opisuje ona sposó (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Efektywny marketing na Twitterze Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...

 W dzisiejszym artykule postaram się przybliżyć Wam coraz bardziej popularne zjawisko jakim jest marketing internetowy w mediach społecznościowych. Pisałam już o Facebooku jako narzędziu promocyjnym. Tym razem skupię się na Twitterze – darmowym portalu społecznościowym, który również może służyć jako narzędzie komunikacji, promocji             i kreowania wizerunki firm. Obecnie każdy przedsiębiorca, który chce osiągnąć sukces powinien znać możliwości jakie daje Twitter. Poprzez profil biznesowy założony na portalu można promować swoją markę. Warto zwrócić także uwagę na to, że Twitter pozwala internautom na swobodne dyskusje, wymiany poglądów na temat interesującego ich produktu lub marki. Zdaniem specjalistów od marketingu internetowego nie należy jednak traktować portali społecznościowych tego typu jedynie jako narzędzia pro (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Internet Pozycjonowanie

Nie jeden z nas podczas przeglądania Internetu spotkał się z różnymi reklamami stron internetowych, jak również reklamami zamieszczanymi na wybranych stronach WWW. Marketing internetowy to pewna forma marketingu, która do promowania używa Internetu, oraz strony WWW. Przykładem marketingu internetowego są różne formy reklamy, jak między innymi strony rezultatów wyszukiwarki. Formą reklamy będzie też baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, ogłoszenia reklamowe w Internecie, e-mail marketing i e-mail spam. W początkowym okresie reklama w Internecie miała postać mailingu (reklamy wysyłane za pomocą poczty elektronicznej). Do niedawna standardowe banery, oraz witryny WWW firm, czy produktów stanowiły podstawowe formy reklamy internetowej. Oprócz podstawowych form występują też dodatkowe formy reklamy internet (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Reklama w komunikatorach internetowych Strony internetowe Częstochowa

Występują trzy fora takiej reklamy: a) wykupienie reklamy w komunikatorze b) ustawienie statusu (opisu) na adres strony c) wysyłanie do odpowiedniej grupy docelowej (komunikator zezwala na    selekcje ze względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania) krótkiej informacji reklamowej lub tzw. "łańcuszka", reklama taka może być uznana za spam (niechcianą reklamę). Ponadto reklama w komunikatorze zapewnia silny branding produktu oraz gwarantuje pełną mierzalność kampanii i jej efektów. Twierdzi się, że reklama w komunikatorze pozwala na zbudowanie w ciągu jednego dnia zasięgu kampanii nawet do 30 milionów odsłon. Wysoką skuteczność tej reklamy zapewnia ponadto nie nachalna forma jej przekazu.

Zobacz cały wpis na blogu »
Co zrobić, gdy klienci zaczynają odchodzić do konkurencji? Marketing Internetowy w Biznesie

Większość firm skupia się na zdobyciu nowych klientów. Ciągłe rosnąca konkurencja oraz dążenie do zwiększenia zysków powoduje, że firmy nie poświęcają należytej uwagi obecnym klientom. Aby jednak zagwarantować sobie rozwój firmy konieczne jest przygotowanie strategii postępowania z obecnymi klientami. Strategii, która nie będzie opierała się na ślepym obniżaniu cen, a na przemyślanych działaniach marketingowych. Tylko  tak przygotowana strategia pozwoli pokonać konkurencję i zwiększy szansę na sukces. Strata klienta zdarza się każdej firmie. Jednak strata klienta na stałe jest sytuacją, której powinieneś za wszelką cenę się wystrzegać. Gdy taka sytuacja jednak się wydarzy musisz sprawić, aby klienci wrócili do ciebie. Jednym z najbardziej potężnych narzędzi, które umożliwią Ci zbadanie czynników jak spowodowały odejście twoich klientów jest ankieta satysfakcji (...)

Zobacz cały wpis na blogu »