Wpływ ekonomii na marketing Moje przemyślenia
Wpływ ekonomii na marketing Ekonomiczne zasady i teorie mają znaczący wpływ na działania marketingowe, ponieważ pomagają firmom lepiej zrozumieć zachowania klientów, konkurować na rynku oraz podejmować efektywne decyzje biznesowe. Poniżej przedstawiamy kolejne aspekty, w jakie sposób ekonomia wpływa na strategie marketingowe: Analiza mikro- i makroekonomiczna: Ekonomiczna analiza mikro- i makroekonomiczna dostarcza firmom cennych informacji na temat rynku, konkurencji, trendów konsumenckich oraz czynników zewnętrznych, takich jak polityka, technologia czy zmiany społeczne. Na podstawie tych danych firmy mogą opracowywać spersonalizowane strategie marketingowe, które uwzględniają specyficzne warunki rynkowe i konkurencyjne. Elastyczność cenowa i popytowa: Zrozumienie elastyczności cenowej i popytowej pozwala firmom ustalić optymalne strategie cenowe, które uwzglę (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Wath? Na motylą nogę.
Człowiekiem się jest, na stanowiskach się bywa. Pojechałam do pewnej dziury w sprawie pracy. Miały być kokosy, blichtr i prestiż widoczny tudzież na wykresie - pensja. Z tej okazji wzięłam ze sobą jako bryloczki szczęścia, indentyfikatory taryfy talizmanów, które miały przynieśc szczyptę podniesienia na duchu, szczęścia - przyniosły ducha bo reszta to był szok i nie dowierzanie. Ok, zabrałam dziadka i ojca mego w jednej osobie, Ktośka jako głowę rodziny ( chociaż ten pierwszy na nie go zasługiwał ), syna jedynego jako młodzieńczy zapęd do działania, też wzięłam jako nie wyrośniętą koniczynkę, czterokończynową, mała wycieczka, wypad za miasto, można połączyć przyjemne z pożytecznym z lekcją choćby biologii, wyszła nieodłączna ekonomia. Na marketingu to ja się znam jak na malarstwie, owszem jak coś cieszy oko to już jest sztuka, liczyć każdy też potrafi by wyszło na jego marne plus, bo życie na minusie, odczuwmy też wszyscy, a jak nie wszyscy to tylko to jest kwestią czasu. Hotel,wielki (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Oda do Marketingu Wiralowa Ciotka - na pohybel rzeczywistości
To jest oda do działu, bo w nim jest wciąż tyle nadziei, że w końcu może coś się w tej firmie zmieni. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Taśmy w kolorze Wiralowa Ciotka - na pohybel rzeczywistości
Wiele się działo na przestrzeni dni kilku, Zbyt wiele osób odeszło pozostawiając tylko pustą kartkę w pamiętniku. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Marketing dla Twojej firmy marketingstronywww
Skorzystaj z wysokiej jakości usług: - prowadzenie fanpage - prowadzenie Facebook - prowadzenie Instagram - copywriting wiele innych Agencja marketingowa NetworkMafia czeka na Ciebie! Zobacz cały wpis na blogu » |
Marketing afiliacyjny w 2021 roku: co to jest i jak zacząć jak zarabiać w internecie
Afiliacja to zarabianie na polecaniu. Jeśli więc chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak zacząć, to dobrze trafiłeś. Na afiliacji może zarabiać każdy. Af (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Role w przetwarzaniu danych w ramach wyświetlania marketingu behawioralnego RODOpedia. Kontrole RODO okiem uważnego IOD
Jak dokładnie wygląda realizacja procesu marketingu behawioralnego? W procesie wyświetlania użytkownikom reklamy behawioralnej zaangażowane mogę być następujące typy podmiotów: Reklamodawcy - podmioty zlecające przeprowadzenie kampanii rek (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Imponujące kampanie reklamowe Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Pisałam już na swoim blogu o reklamach teaserowych, które mają na celu wywołanie silnych emocji u obiorcy. Tak, aby zapamiętał on dany przekaz. Poruszałam także temat różnych form reklamy. Dzisiaj chciałabym przestawić Wam natomiast kilka kampanii niezwykle oryginalnych reklamowych, które odniosły ogromny sukces. A to wszystko to między innymi dzięki nośnikom, które zostały wykorzystane do ich stworzenia. Zapraszam do lektury ! Pierwszą kampanią, na którą chciałabym zwrócić uwagę jest kampania zrealizowana na potrzeby promocji perfum Christiny Aguilery z 2009 roku. W tym przypadku jako nośniki reklamowe wykorzystano wieszaki na ubrania, które rozmieszczono na ulicy jednego z izraelskich miast. Wieszaki były dosłownie wszędzie. Zwisały z gałęzi drzew, ciągnęły się wzdłuż płotów. Na żadnym z nich n (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Postacie kultowe w reklamach Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Wiele reklamodawców decyduje się też na wykorzystanie w swoich spotach tzw. postaci kultowych. Jedną z takich postaci jest słynna aktorka Marylin Monroe, uchodząca za ideał kobiecej urody. Pojawia się ona między innymi w spocie marki Fusion, gdzie towarzyszy jej inna słynna postać – Albert Einstein. Akcja reklamy toczy się w ekskluzywnym ośrodku wczasowym, gdzie odpoczywają turyści. Na dalszym planie widać ogromny statek wycieczkowy oraz rozbawionych ludzi. Marylin Monroe w białej sukience zbliża się powolnym krokiem w kierunku Alberta Einsteina, który od razu ją zauważa. Piękna aktorka mówi naukowcowi, że powinni mieć wspólną córkę. Dziewczynka odziedziczyłaby urodę po matce i bystry umysł po ojcu. Naukowiec zaczyna wyobrażać sobie ich wspólną córkę. Oczami swojej wyobraźni widzi stojącą przy tablicy młodą, śliczną studentkę. Zaczyna jednak powątpiewać w słuszność tego pomysłu i mieć wątpliwości. Monroe nie wydaje się być zadowolona z takiego (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Motywy baśniowe w reklamach Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
W wielu reklamach może zauważyć odwołanie się do motywów kulturowych. Są to motywy baśniowe/bajkowe, malarskie, religijne, mitologiczne i wiele innych. Ja w swoim dzisiejszym wpisie postanowiłam skupić się na reklamach zawierających motywy ze znanych nam bajek i baśni. Pierwszą reklamą, którą chciałabym omówić jest spot operatora telefonów komórkowych Heya. Inspirację do jego powstania stanowiła wszystkim znana bajka o Czerwonym Kapturku. Reklama rozpoczyna się w momencie kiedy dziewczynka z koszykiem w ręku idzie przez las. W tle możemy usłyszeć piosenkę, której słowa opowiadają całą historię. Postać dziewczynki wydaje się być wykonana z plasteliny. Reklama różni się jednak od baśni. Na sam koniec Czerwony Kapturek wpada w sidła kłusowników, z których próbuje się uwolnić. Zdenerwowany Kapturek przeciwstawia się dalszym występom w baśni. Na sam koniec narrator w reklamie przedstawia ofertę s (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Chwytliwe hasła i slogany reklamowe – jak powstają? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Z dzisiejszego artkułu dowiesz się jak powstają chwytliwe hasła i slogany reklamowe. Poznasz zasady tworzenia ich. Mam nadzieję, że moje wskazówki ułatwią Ci pracę i przyczynią się do promocji i reklamy Twojej firmy na rynku. Stworzenie dobrego hasła reklamowego jest bardzo ważne, ponieważ często zdarza się, że hasła takie towarzyszą firmie przez lata. Slogan reklamowy ma bardzo długą historię. Sloganami reklamowymi posługiwano się już na polu bitwy, aby wywrzeć odpowiednie wrażenie na wrogu. Mimo że od tamtej pory zmieniło się wiele, to główna funkcja sloganu pozostała taka sama. Powinien on wywoływać emocje, zwracać uwagę odbiorcy, a przede wszystkim zapadać w pamięć. Dobry slogan musi być zwięzły, rozpoznawalny i skuteczny. Dobry slogan musi w jakiś sposób nawiązywać do nazwy przedsiębiorstwa. Stanowić jej dopełnienie, odbicie. Dobre hasło reklamowe powinno też mówić o korzyściach jakie odniesie klient jeśli zdecyduje się na zakup dan (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Pozycjonowanie marki. Poznaj podstawy skutecznego marketingu Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Czy zastanawialiście się kiedyś co łączy wszystkie najbardziej dochodowe marki na świecie? Czemu akurat te marki osiągnęły sukces podczas gdy o innych już dawno nikt nie słyszał ? Otóż to bardzo proste. Wszystkie one osiągnęły wysoką pozycję na rynku dzięki perfekcyjnemu pozycjonowaniu. Dzięki dzisiejszemu artykułowi poznasz kilka zasad, które pozwolą Ci wypromować Twoją markę na rynku i uczynić Twoje produkty jednymi z najchętniej kupowanych. Pozycjonowanie jest jakby swoistym rdzeniem reklamy. Bez niego wylansowanie produktu na rynku nie jest możliwe. Polega ono przede wszystkim od postawienia odpowiedzi na pytanie: „Jakie właściwości produkt ma i dla kogo jest przeznaczony?” Specjalista, który był odpowiedzialny za wypromowanie na rynku mydła marki Dove przyznał, że gdy je otrzymał mógł zrobić z nim to co uważał wtedy za słuszne. Uczynił on mydło Dove produ (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Poznaj 5 marek, które dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym odniosły spektakularny sukces! Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Zakładasz swoją działalność na rynku ? Nie wiesz w jaki sposób wypromować swój produkt ? Wykorzystać do tego celu wydruki reklamowe takie jak: ulotki, plakaty czy też może postawić na marketing internetowy ? Ten artykuł jest dla Ciebie. Dzięki niemu poznasz historię produktów, które podbiły świat dzięki odpowiedniemu wypozycjonowaniu na rynku. Pierwszym przykładem produktu, który odniósł światowy sukces są papierosy marki Marlboro. Początkowo marka Marlboro sprzedawał swoje papierosy głównie kobietom, do nich kierowała swoje reklamy. Slogan reklamowy firmy brzmiał „Mild as May”. Wszystko zmieniło się po kampanii reklamowej autorstwa Leo Burnetta, która wykorzystała wizerunek amerykańskiego kowboja na koniu. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Marlboro zamiast obniżyć ceny papierosów podwy (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Pozycjonowanie stron WWW kasienkaoreklamie
Cześć. Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o pozycjonowaniu stron WWW. Przejdźmy już do części właściwej co to właściwie jest pozycjonowanie stron WWW i z czym to się je? Załóżmy, że mamy swoją stronę internetową i chcemy zwiększyć jej popularność. Pragniemy ją zareklamować. Od czego zacząć? Warto na początku skupić się na tym, aby nasza strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania słów kluczowych. Możemy to osiągnąć na kilka sposobów - zaczynając od np. wybudowania porządnego zaplecza. Takie buduje się poprzez dodawanie artykułów które będą zawierać słowa kluczowe, które z kolei będą kierować czytających na naszą stronę. Jest to bardzo uogólniony opis jednak z grubsza polega to właśnie na takim działaniu. Jest to czasochłonne i nie przynosi natychmiastowych efektów jednak z czasem dobrze zbudowane zap (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Pozycjonowanie - co to jest i czy jest nam to potrzebne? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Pozycjonowanie, SEO, optymalizacja strony - co to jest z czym to się wiąże? Jak już zapewne wiemy samo stworzenie strony internetowej to zaledwie kropla w morzu potrzeb jakie musimy spełnić, aby zaistnieć w Internecie. Co więc zrobić kiedy mamy już gotową stronę internetową ale nie generuje ona klientów lub nawet nie odwiedzają jej internauci? Rozwiązaniem jest - powierzenie naszej witryny w ręce profesjonalnej firmy zajmującej się SEO czyli tzw. pozycjonowaniem. Co to jest i na czym polega taki proces? Zanim wyjaśnię jak przebiega proces pozycjonowania, kilka słów o tym po co nam w to inwestować. Wszyscy, którzy to czytają muszą sobie uświadomić fakt, że w Internecie, jest niezliczona ilość stron i codziennie przybywają nowe. Liczby są tutaj tak duże, że nie sposób określić ich dokładnie. Należy pamiętać, że nasza strona zaraz po ‚otwarciu’ (czyli uruchomieniu na serwerze) jest na (...) Zobacz cały wpis na blogu » |