Integracja CRM z centralą telefoniczną CRM w pigułce
Aby CRM jak najlepiej wspierał pracę handlowców oraz innych pracowników warto pomyśleć nad połączeniem systemu do zarządzania relacjami z klientami z infrastrukturą telefinfoirmatyczną. Tak zintegrowany CRM daje nowe możliwości. Najważniejsze z nich to: - inicjowanie połączeń bezpośrednio z programu CRM - identyfikacja rozmówcy Dzięki tym dwóm funkcjom użytkownik systemu CRM zawsze wie z kim będzie rozmawiał nawet jeszcze przed podniesieniem słuchawki. System CRM wyswietli kluczowe informacje na temat dzowniącego. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami co to jest crm, do czego służy, jakie są jego najważniejsze funkcje oraz zadania.Więcej na stronie www.itcube.pl/crm Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.