Motywy malarskie/rzeźbiarskie w reklamie telewizyjnej Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Chwytem, po który sięgają co raz częściej twórcy reklam jest wykorzystywanie motywów malarskich i rzeźbiarskich w reklamie. Na taki krok zdecydowała się między innymi firma Fred&Ed - marka zajmująca się produkcją artykułów śniadaniowych dla dzieci. Wykorzystany motyw to dzieło sztuki, a konkretnie portret Mona Lisy autorstwa Leonarda da Vinci. Reklama rozpoczyna się kadrem, w którym możemy zobaczyć wnętrze domu, rodziny. Widzimy scenę, podczas której mama i dwóch chłopców rozpoczynają przygotowania do śniadania. Kobieta krząta się po kuchni, podczas gdy dwoje dzieci zaczyna szykować sobie kanapki z produktami marki Fred & Ed. Rodzinne śniadanie zaczyna przeradzać się w dobrą zabawę. Chłopcy zaczynają bawić się produktami spożywczymi, wyrywać je sobie nawzajem. Sami próbują przygotować kolorowe kanapki. Młodszemu z braci udaje się stworzyć prawdziwe dzieło sztuki. Wydaje się on być dumny ze (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Postacie kultowe w reklamach Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Wiele reklamodawców decyduje się też na wykorzystanie w swoich spotach tzw. postaci kultowych. Jedną z takich postaci jest słynna aktorka Marylin Monroe, uchodząca za ideał kobiecej urody. Pojawia się ona między innymi w spocie marki Fusion, gdzie towarzyszy jej inna słynna postać – Albert Einstein. Akcja reklamy toczy się w ekskluzywnym ośrodku wczasowym, gdzie odpoczywają turyści. Na dalszym planie widać ogromny statek wycieczkowy oraz rozbawionych ludzi. Marylin Monroe w białej sukience zbliża się powolnym krokiem w kierunku Alberta Einsteina, który od razu ją zauważa. Piękna aktorka mówi naukowcowi, że powinni mieć wspólną córkę. Dziewczynka odziedziczyłaby urodę po matce i bystry umysł po ojcu. Naukowiec zaczyna wyobrażać sobie ich wspólną córkę. Oczami swojej wyobraźni widzi stojącą przy tablicy młodą, śliczną studentkę. Zaczyna jednak powątpiewać w słuszność tego pomysłu i mieć wątpliwości. Monroe nie wydaje się być zadowolona z takiego (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Poznaj 5 marek, które dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym odniosły spektakularny sukces! Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Zakładasz swoją działalność na rynku ? Nie wiesz w jaki sposób wypromować swój produkt ? Wykorzystać do tego celu wydruki reklamowe takie jak: ulotki, plakaty czy też może postawić na marketing internetowy ? Ten artykuł jest dla Ciebie. Dzięki niemu poznasz historię produktów, które podbiły świat dzięki odpowiedniemu wypozycjonowaniu na rynku. Pierwszym przykładem produktu, który odniósł światowy sukces są papierosy marki Marlboro. Początkowo marka Marlboro sprzedawał swoje papierosy głównie kobietom, do nich kierowała swoje reklamy. Slogan reklamowy firmy brzmiał „Mild as May”. Wszystko zmieniło się po kampanii reklamowej autorstwa Leo Burnetta, która wykorzystała wizerunek amerykańskiego kowboja na koniu. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Marlboro zamiast obniżyć ceny papierosów podwy (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Potencjał ruchu internetowego
http://jerzykulik.pl/ Potencjał ruchu internetowego Ruch sieciowy jest to ilość danych wysłanych i odbieranych przez odwiedzających strony internetowe. Jest już około 1,4 mld użytkowników internetu. Badania pokazują, że około 84% użytkowników Internetu, aby znaleźć interesujące ich informacje, strony internetowe, lub produkty, korzysta z wyszukiwarek, Wyobraźmy sobie, że prowadzimy kampanię reklamową dla niedużej grupy klientów. Teraz porównajmy to ze 100 tysięczną rzeszą klientów zgromadzoną n.p. na stadionie sportowym. To jest właśnie ten potencjał, który posiada internet. Ten potencjał to możliwość dotarcia do praktycznie nieograniczonej liczby zainteresowanych, oraz znaczące obniżenie kosztów poniesionych na reklamę. Ten, który jest w stanie uzyskać dostęp do chociaż część tego ruchu, może zarobić duże pieniądze. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Radio - znak czasu? Dla bogaczy
Radio równa się przeżytek? Chyba nie, sądząc po kolekcji, którą można było oglądać i kupić w Kalifornii. Art Astor zgromadził ogromną kolekcję odjazdowych radiowych urządzeń - począwszy od najstarszych, a kończąc na najnowszych zdobyczach techniki. Podczas wystawy można było zakupić takie radio - jednak cena niektórych była zdecydowanie nieadekwatna do wydatku. Oczywiście znaleźli się tacy, którzy zdecydowali się wydać dość duże pieniądze na retro radio. Zobacz cały wpis na blogu » |