Wpisy zawierające słowo kluczowe promocja w internecie.
Agencja Interaktywna
Czym zajumję się agencja interaktywa? Można by rzec - tym czym się zajmuję typowa agencja reklamowa, promocją. Jednak co rozróżnia obie formy prowadzenia kampanii to, że agencja interaktywna oferuję reklamę w mediach w szczególności w obszarze internetu. Na przełomie ostatnich lat powstało wiele firm zajmujących się tą tematyką. Przez bieg lat utworzyła nam się ciekawa amplituda ofert skierowana w różne sektory. Małe przedsiębiorstwa zaspokajają małe przedsiębiorstwa, średnie - średnia, a duże - duże + administrację. Prosty podział który pozwala wspinać się po schodach ciężką pracą. Zobacz cały wpis na blogu » |
Co mi da przeczytanie tego przewodnika ? Promocja w internecie
Sposoby promocji swojej strony w internecie są różne. Jest to temat rozległy oraz nie mający jednoznacznie określonego końca. Trzeba jednakże zatrzymać się przy nim i rzucić okiem na sprawdzone metody, jakie pozwolą uzyskać przypuszczalnych gości. Będąc moderatorem na jednym z największych forów w naszym kraju, miałem okazję wziąć udział w pewnej dyskusji, która – biorąc pod uwagę nie największe zainteresowanie użytkowników działem – okazała się dobrym materiałem na dłuższą rozprawkę. Chciałbym zaprezentować Wam najlepsze, sprawdzone metody, patrząc na nie subiektywnie. Wartościowe i unikalne treści Jest to podstawowy element, od którego musimy rozpocząć własną pracę z promowaniem własnej strony. Jeżeli treść nie będzie zaspokajać potrzeb klientów, do czego mamy ich kierować? Dla wielu redaktorów, blogerów, czy amatorów prowadzących swoje serwisy największym mankamentem jest znalezienie tematu, jaki przyciągnie odwiedzających. Z (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
SIła słowa ręceprecz odTybetu
Gdy pisałem o renesansie humanistów w XXI wieku, miałem rzeczywiście na myśli pracę copywritera, związaną stricte z promocją stron internetowych. Już kilka lat temu dostrzegałem siłę słowa, jaka tkwi w nowoczesnym medium, jakim jest Internet. W dalszym ciągu, decydujące znaczenie w Internecie ma słowo pisane. Tyle się mówi i PISZE o wtórnym analfabetyzmie, o pokoleniu obrazkowym, lecz słowo wciąż tkwi na piedestale Internetu. Główne techniki promocji w internecie opierają się na przekazie informacji, najczęściej w postaci tekstu. Nawet jeśli są to animacje, krótkie reklamówki, to okraszone zewsząd słowem stanowią o wartości reklamy. Gdy przeanalizowałem środowisko firm pozycjonerskich, zauważyłem, że na tym polu jest jeszcze wiele do zrobienia. Widać duży postęp od 2007 roku, zarówno ilościowy jak i jakościowy, ale wciąż jest wiele do zrobienia. Przede wszystkim, pozycjonerzy to grupa programistów, administratorów, ludzi o wykształceniu (...) Zobacz cały wpis na blogu » |