Integracja CRM z centralą telefoniczną CRM w pigułce
Aby CRM jak najlepiej wspierał pracę handlowców oraz innych pracowników warto pomyśleć nad połączeniem systemu do zarządzania relacjami z klientami z infrastrukturą telefinfoirmatyczną. Tak zintegrowany CRM daje nowe możliwości. Najważniejsze z nich to: - inicjowanie połączeń bezpośrednio z programu CRM - identyfikacja rozmówcy Dzięki tym dwóm funkcjom użytkownik systemu CRM zawsze wie z kim będzie rozmawiał nawet jeszcze przed podniesieniem słuchawki. System CRM wyswietli kluczowe informacje na temat dzowniącego. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami co to jest crm, do czego służy, jakie są jego najważniejsze funkcje oraz zadania.Więcej na stronie www.itcube.pl/crm Zobacz cały wpis na blogu » |
Skan zamiast referencji? Rozwijając siebie, inwestujesz w przyszłość swojej firmy
Hmm, natknąłem się na artykuł (czytaj tutaj) w którym, przewiduje się, że branża HR może w niedalekiej przyszłości przenieść się na całkowicie inny poziom w rekrutacji pracowników. Nowa metoda wykorzystuje skany MRI i EKG mózgu kandydata i przy ich pomocy określa czy dana osoba odpowiedni nadaje się na konkretne stanowisko: &bd (...) Zobacz cały wpis na blogu » |