Reklama kontekstowa Reklama
Reklama kontekstowa to typ reklamy, która dopasowuje się do treści całego serwisu bądź jego poszczególnych działów. Jeżeli prowadzimy serwis poświęcony noworodkom i małym dzieciom, będą się na nim pojawiać reklamy firm produkujących akcesoria dla noworodków, czy ubranka dla dzieci, zabawki itp. Reklamy takie zwykle są dobierane automatycznie na podstawie zawartości serwisu. Zdarzają się jednak wpadki, gdyż mechanizm taki nie zawsze działa perfekcyjnie. Wybór reklamy kontekstowej ma wiele istotnych zalet – reklama taka ma treść dopasowaną do serwisu, zatem jest to większa szansa, że osoby odwiedzające stronę zainteresują się ofertą reklamodawcy. Aby móc wyświetl (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.