Wpisy zawierające słowo kluczowe sfml c opengl mikze.
Notka pierwsza Mikze-blog o SFML i OpenGL
Nie będę wymyślał ani udawał że jestem "programistą", więc konkretnie.Moim celem jest dzielenie się wiedzą i przy okazji utrwalanie własnej wiedzy pisząć tego bloga.Wybrałem na początek mojej przygody z programowaniem bibliotekę SFML-Simple and fast multimedia Library.Posiada ona obsługę zdarzeń ,wyświetlania sprite'ów oraz wspomaganie OpenGL jak przy SDL, ale dla mnie jest ona łatwiejsza i lepsza.Posiada również obsługę sieci oraz dźwięku. Koniec głupot, na początek powiem skąd zaczerpnąć wiedzę podstawową o SFML znajduję się ona na stronie oficjalnej SFML oraz na stronie Polsko języcznej http://cpp0x.pl/kursy/.Po co mam pisać zbędne tutoriale jak obsługiwać zdarzenia itp jak jest ich pełno.Tak samo jeżeli chodzi o sam OpenGL ja osobiście uczę sie z tutoriala Nehe http://nehe.gamedev.net/, jest też w sieci wersja przetłumaczona na Polski wystarczy wpisać w googlach "Nehe pl" (...) Zobacz cały wpis na blogu » |