Wpisy zawierające słowo kluczowe sklepów internetowych.
Pozycjonowanie a świadomość usługobiorcy Pozycjonowanie stron
Podczas wielu rozmów z klientami zauważyłem, że pozycjonowanie w ich świadomości, to zabiegi polegające na osiągnięciu najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google na kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt fraz związanych z ich branżą. Ten sposób pozycjonowania jest atrakcyjny dla wielu firm SEO, ale niekoniecznie dla ich klientów. Dlaczego? Wyobraźmy sobie startujący sklep z monitorami komputerowymi. W 99% przypadków, właściciel sklepu chce być na pierwszej pozycji pod frazą „monitory”. Bardziej kreatywni dodają jeszcze kilka fraz typu: „monitory lcd”, „monitory komputerowe”, „lcd”, „komputery”, „sklep z monitorami”. Wycena tych fraz oraz przewidywany czas konieczny do osiągnięcia wysokich pozycji wprawia w zakłopotanie niejednego biznesmena. W grę wchodzą tysiące złotych, a skuteczność tych fraz jest nieadekwatna do nakładu finansowego na pozycjonowanie. Problem w tym, że mimo dużej ilości wejść, sprzedaż może (...) Zobacz cały wpis na blogu » |