Gdzie dwóch się bije Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska trafił wniosek o przyjrzenie się "nieetycznym i niezgodnym z prawem" działaniom, jakich miała się dopuścić należąca do Związku agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra. To prawdopodobnie pierwszy w historii IAB wniosek tego typu, ale agencja w nim wymieniona mówi, że to wielka awantura o mały baner, który pojawił się na blogu. Aktualizacja: IAB Polska nie chcę się podjąć rozstrzygania sporu. Więcej na DI. Przykro na to patrzeć. Ścisła czołówka w e-mail marketingu bierze się za główki i wywleka na światło dzienne własne śmieci. Jak podaje Dziennik Internautów, "Zarzucane agencji Opcom praktyki to m.in. rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji dotyczących możliwości produktu, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji o kosztach, stosowanie niedozwol (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczaĐ⥠Ci coraz lepsze usĐâugi. By mĐŃc to robiĐ⥠prosimy, abyĐâş wyraziĐâ zgodĐ⢠na dopasowanie treĐâşci marketingowych do Twoich zachowaĐâ w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czĐâ˘Đâşciowo finansowaĐ⥠rozwĐŃj Đâşwiadczonych usĐâug.
PamiĐâ˘taj, ĐŃe dbamy o TwojĐ⌠prywatnoĐâşĐâĄ. Nie zwiĐâ˘kszamy zakresu naszych uprawnieĐâ bez Twojej zgody. Zadbamy rĐŃwnieĐŃ o bezpieczeĐâstwo Twoich danych. WyraĐŃonĐ⌠zgodĐ⢠moĐŃesz cofnĐâŚĐ⥠w kaĐŃdej chwili.