System crm

Wpisy zawierające słowo kluczowe system crm.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Zintegruj CRM z programem handlowym CRM w pigułce

Posiadasz system ERP ale chciałbyś bardziej zadbać o dobre relacje z Klientami i tym samym zwięszyć przychodyu firmy? Dobrym pomysłem będzie zaiwestowanie system CRM. Wiadomo, że systemy handlowe posiadają moduł CRM, ale zazwyczaj jest to tylko namistka prawdziwego rozwiązania do zarządzania relacjami z Klientami. Zaawansowany system CRM daje duże możliwości, szczególnie jeśli jest zintegrowany z programem handlowym. Co więcej korzystając już  z systemu ERP i inwetsując w aplikację CRM osczędzisz dużo czasu na wdrożeniu - podczas instalacji do systemu do zarządzania relacjami z kontrahentami zostaną zaimportowane informacje o firmach, produktach, stanach magazynowych oraz wystawionych fakturach. Pracownicy, który rozpoczną pracę w systemie CRM będą mieli dostęp do bazy klientów i ważnych informacji pobieranych z programu handlowego. W ten sposób unikną żmudnego procesu wpisywania danych, natomiast będą mogli od razu zacząć pracę w systemie - planować wizyty, przygotyowywać (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CRM 2018 & serwer LDAP CRM w pigułce

Kolejna wersja najchętniej kupowanego polskiego programu CRM online jest już dostępna na rynku. CRM w najnowszej odsłonie wspiera autoryzację z wykorzystaniem serwera LDAP zgodnego z Active Directory. Kolejna ważna modyfikacja dostępna w wersji 2018 to produkty powiązane. Dzięki tej funkcjonalności program CRM zaproponuje handlowcomi towary oraz usługi powiązane z oferowanym produktem. Usprawni to parcę działu handlowego oraz przyczyni się do zwiększenia przychodów.  Kreator ofert w systemie CRM to podstawowa funkcja, która doskonale sparwdzi się w każdej firmie handlowej. Zainwestuj w kompletny system do zarządzania relacjami z klientami i zwiększ zadowolneie sowich klientów!  

Zobacz cały wpis na blogu »
CRM zintegrowany z bazą GUS CRM w pigułce

Każdy poważny system CRM powinien udostępniać funkcjionalności, za pomocą których maksymalnie usprawni pracę użytkowników. Jednym z nich jest integracja z bazą urzędu statystycznego. Dzięki tej funckji użytkownik apliklacji CRM nie musi wprowadzać wszystkich danych o kontarhencie. Wystraczy, że wpisze numer nip a system automatycznie pobierze aktualne dane z GUS. Są to nie tylko dane do faktury ale także informacje teleadresowe, adresy email czy www. Inne ważne funkcje, które automatyzują i przyspieszają prace to: - kreator ofert- autoiamtyczne przypomnienia w firmie emaili, smsów czy wyskaujący popów- integracje z systamami handlowymi- mobilny interfejs użytkownika- elatyczne wyszukiwanie danych po dowolnych kryteriach System CRM to niezwykle użyteczne narzędzie. Zainwestuj w oprogramowanie customer relatio (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy film poświęcony PROJEKTOM w systemie CRM CRM w pigułce

Przeczytaj także o module projekty na stronie producenta oprogramowania.

Zobacz cały wpis na blogu »
Ofertowanie w systemie CRM CRM w pigułce

Nowe ofertowanie w CRM  W najnowszej wersji naszego oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami wprowadzono zupełnie nowe style wydruku dokumentów handlowych. Charakteryzują się one estetycznym oraz zgodnym z najnowszymi trendami wyglądem co zadowli nawet najbardziej wymagających użytkowników. Oferuje dodatkowo możliwość definiowania strony tytułowej, myśli przewodniej oraz podsumowania. Oferta podzielona jest na kilka czytelnych stron. Pierwsza strona to wstęp do oferty, kolejne strony dotyczą produktów i usług które proponujemy kupującemu. Ostatnia strona to z kolei podsumowanie. Zachęcamy do prztestowania nowych ofert w systemie CRM! Kolejna ważna zmiana wprowadzona ostatnio to indywidualne wzroce (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Film reklamowy poświęcony systemom crm CRM w pigułce

Zapraszamy do zapoznania się z filmami poświęconymi aplikacji do zarządzania relacjami z kontrahentami. Filmy dostępne są na stroniehttps://itcube.pl.

Zobacz cały wpis na blogu »
Film reklamowy poświęcony programowi klasy crm CRM w pigułce

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy interfejs w systemie CRM CRM w pigułce

Z przyjemnością informujemy, iż jest już dostępny nowy interface uzytkownika w anszym systemie CRM. Ostatni interfejs był dostępny przez ostatnie 10 lat, więc zmiana ta była długo oczekiwana. Nowy intefejs w systemie CRM to przede wszytskim:- intuicyjne menu dostępne także na urządzeniach mobilnych- nowoczense technologie gwarantują dostosowanie do najnowszych przeglądarek internetowychZachęcamy do przetestowania nowego intefejsu - w tym celu należy wejść na stronę producenta oprgramowania do zarządzania relacjami z kontarhentami i wypełnienie formularza zgłoszeniowego online: https://itcube.pl Polecamy także artykuły, w których możecie dowiedzieć się więcej o systemach crm, filozofii ukierunkowanej na klienta na: http://itcubecrm.blogspot.com/2019/04/czym-jest-crm.html  

Zobacz cały wpis na blogu »
Zwiększ sprzedaż dzięki CRM! CRM w pigułce

Każdy zaawansowany system do zarządzania relacjami z klientami (and. Customer Relationship Managment) powinien udostęniać intuicyjne mechanizmy do przygotowania ofert. Kretor ofert to niezwykle użyteczne narzędzie dla osób parcujących w dziale handlowym. Tak więc nieustannie staramy się aby nasz mechanizm do twozrenia dokumnetów handlowych był jak najbardziej intuicyjny oraz funkcjonalny. Obencie opracowaliśmy automatyczne tworzenie dokumnetów pdf bezpośrednio z systemu CRM. Dzięki tej funkcji nawet mobilny handlowiec będzie mógł stworzyć na telefonie komórkowym ofertę i wysłać ją do klienta w postaci pdf! Kreator dokumentów handlowych dotyczy także innych obiektów w systemie jak zamówienia, faktury, zakupy. Tym samym w naszym systemie CRM możesz stworzyć także zamówienie czy fakturę proforma i wysłać ją do kupującego jako załącznik pdf.  Warto także zapoznać się z inny (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CRM wspiera nowoczesne formy komunikacji! CRM w pigułce

CRM - Zarządzanie Relacjami z Klientami - to nie tylko filozofia postępowania, ale także wyspecjalizowane oprogramowanie dzięki któremy możemy wdrożyć koncepcję firmy. Najnowsza wersja naszego systemu CRM wspiera kolejne formy komunikacji z kleintami. Przede wszystkim moduł CTI został rozbudowany o możliwość komunikacji z centralami voice over ip. Zmodyfikowano także moduł faksowy aby nie tylko mógł komunikować się z urządzeniami faksującymi ale także z serwerami typu email2fax. Taki erozwiązanie eliminuje konieczność posiadania fizycznego urządzenia do wysyałnia faksów.  

Zobacz cały wpis na blogu »
Porządkowania danych w systemie crm CRM w pigułce

Jedną z podstawowych funkcji, którą stawiamy przed systemem crm jest porządkowanie danych. Dlatego też aby wyszukiwanie danych w aplikacji CRM było jeszcze łatwiejsze i szybsze przekazaliśmy do użytkowania nowy mechanizm dostępny z poziomu karty kontrahenta. Funkcja ta jest bardzo istotna w sytuacji, w której zależy nam na szybkim znalezieniu informacji związanych z klientem, a nie wiemy gdzie ją zapisaliśmy w systemie. Opcja ta pozwala zaoszczędzić czas, który możemy wykorzystać aby jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów. W przypadku zarządzania projektami w systemie crm wprowadziliśmy podział historii projektu na niezależne wątki. Oznacza to łatwy podział całej historii realizacji procesu na wątki związane z poszczególnymi klientami biorącymi udział w danym projekcie. Dzięki t (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Seowiec a programista zlinkuj i zaindeksuj

Nie minęło kilka miesięcy, a pracownicy innych działów zaczynają patrzeć na agencję seo z lekkim niepokojem i irytacją. Programiści bowiem klepią powyżej 8 godzin na dobę i są rozliczani z tej mozolnej pracy. Gdy któryś z nich robi przerwę na wyjście do ubikacji lub dostarczenie kolejnej kawy kolegom, widzi, że seowcy nic nie robią. Specjaliści SEO postrzegani są niemal jak krytycy filmowi. Charakter pracy seowca różni się od pracy grafika czy programisty, ale o tym nie każdy wie. Dla niewprawnego oka może wydawać się, że taki pacjent siedzi w Necie i czyta albo coś pisze. Albo czasem liczy. Napięcia między działami trzeba było rozluźnić godzinną konferencją i szkoleniem z podstaw pozycjonowania dla reszty pracowników. Dopiero bliższe zapoznanie się z obowiązkami pozycjonera uspokoiło pozostałe grupy współpracowników. Nadzór prac i koordynacja działań jest bardzo odpowiedzialnym zajęciem, gdyż linki należy wpuszczać do Sieci z głową – ani za dużo, ani (...)

Zobacz cały wpis na blogu »