Reklama na telebimach led Wyświetlacze i telebimy LED - nowoczesna i najskuteczniejsza forma reklamy
Sporo osób, potencjalnych inwestorów, zastanawia się nad zakupem własnego ekranu led. Przeszukując zasoby internetu można znaleźć sporo informacji o ekranach, specyfikacje, dane techniczne itp. Mało natomiast jest treści o tym, co następuje po zamontowaniu telebimu - przygotowanie spotu reklamowego. W tego typu inwestycjach, prócz właściciela firmy, przedstawiciela handlowego i księgowej, konieczny jest również grafik - projektant reklam. Co należy wiedzieć obejmując takie stanowisko? Oprogramowanie obsługujące telebim dopuszcza kilka podstawowych formatów plików. Projekty o rozszerzeniach *.swf, *.avi, i *.jpg to najpopularniejsze z nich. Z doświadczenia wiem, że najbardziej optymalnym rozwiazaniem jest stosowanie animacji shockwave - dynamiczne spoty reklamowe o wiele lepiej działają na wyobraźnie niż statyczny jpg. Natomiast waga pliku w porónaniu z avikami jest znacznie mniejsza. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Rozdzielczość telebimu (matryca) Telebimy LED - baza wiedzy o wyświetlaczach i telebimach LED
Kluczem do produktu wysokiej jakości na ekranach o dużych formatach jest zakup najwyższej możliwej rozdzielczości na jaką możesz sobie pozwolić Rozdzielczość ekranu jest to po prostu liczba pikseli w pionie i poziomie (kropki, które tworzą obraz) np. jeżeli ekran ma rozdzielczość 256x128 to oznacza, że ma 256 pikseli od góry do dołu i 128 pikseli od lewej do prawej... Zobacz cały wpis na blogu » |
Telebimy w praktyce Wyświetlacze i telebimy LED - nowoczesna i najskuteczniejsza forma reklamy
Telebimy Led są jednym z najnowocześniejszych nośników reklamy. Przyjrzyjmy się plusom takiej formy reklamy na pomorzu. Już nie tylko w dużych miastach, jak Gdańsk, ale również małych miejscowościach takich jak: Kwidzyn, Malbork, czy Grudziądz pojawiają się telebimy wyświetlające animowane spoty reklamowe. Jakie są atuty? - Zwykle wyświetlacze ustawiane są przy głównych drogach, co zapewnia dostępność reklam ogromnej ilości odbiorców. - Spore rozmiary telebimów sprawiają, że reklama jest czytelna z dużych odległości - Zastosowanie technologii LED sprawia, że diody świecą, zamiast emitować ciepło, jak jest w przypadku większości żarówek. - Jasno świecące reklamy przykuwają wzrok potencjalnego klienta nawet w godzinach wieczornych. - Jakość prezentowanych reklam (...) Zobacz cały wpis na blogu » |