Rynek gadżetów reklamowych tetrus97@o2.pl
W ostatnią niedzielę byłem na Festiwalu aut japońskich i zaraz po wejściu wręczono mi upominek reklamowy postaci otwieracza. Wygląd i samo wykonanie było bardzo zadowalające i dlatego ucieszyłem się tym niespodziewanym prezentem. Przypomniałem sobie, jak dawniej wyglądały tego typu gadżety reklamowe i muszę powiedzieć że w tej dziedzinie dokonał się bardzo wyraźny postęp. Kiedyś wszelkie tego typu przedmioty były bardzo kiepskiej jakości, toporne, a czasem wręcz tandetne. Obecnie potencjalni klienci są bardziej wymagający, a przez to trudniej zadowolić ich byle czym. Wymusiło to na firmach podniesienie jakości wszelkich upominków reklamowych. Źródło: gadżety reklamowe Wrocław Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak zdobyć pierwszych klientów ? Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Z pewnością każdy przedsiębiorca zakładający swoją firmę zastanawia się co zrobić, aby zareklamować ją i pozyskać pierwszych klientów. W tym artykule postaram się wyjaśnić Wam jakie działania należy podjąć, aby zapewnić sobie dobry start na rynku. Przede wszystkim zacznij od poinformowania o tym, że zakładasz własną działalność swoich znajomych. Możesz uczynić to nie tylko w formie tradycyjnej – ustnej ale także poprzez np. umieszczenie odpowiedniego wpisu na Facebooku lub innych mediach społecznościowych. Pamiętaj o tym, że Twoi znajomi mogą nawet całkiem przypadkowo wspomnieć o tym czym się zajmujesz i tym samym zareklamować Twoją firmę. Staraj się stale poszerzać i uaktualniać swoją wiedzę. W tym celu bierz udział w szkoleniach z Twojej branży. Nawiązuj nowe kontakty, być może ktoś poleci Ciebie komuś innemu. Jeżeli nie posiadasz zbyt dużych funduszy na działania marketingowe skorzystaj na samym początku z opcji darm (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Wizytówki jako forma reklamy Blog reklamowy- Z pasją o reklamie...
Czy wizytówki można wykorzystywać jako formę reklamy firmy ? Czy też może ich jedyną funkcją, jaką mają do spełnienia jest funkcja informacyjna? Jeśli tak, to w jaki sposób zaprojektować reklamową wizytówkę, która wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do podjęcia dalszych działań ? Wizytówki mają za zadanie przede wszystkim dostarczać informacji na temat firmy. Muszą zawierać imię i nazwisko, nazwę firmy, adres, dane kontaktowe, logo firmy. Dobrze zaprojektowana wizytówka zazwyczaj posiada niewielkie wymiary, tak aby mogła zmieścić się w portfelu odbiorcy. Aby wspomagać jednak również działania promocyjne firmy powinna ona być elegancka i atrakcyjna pod względem graficznym. Tak aby wyróżniać się spośród innych wizytówek. Należy pamiętać jednak o tym, aby jej projekt nie był „przekombinowany”. Do jej wykonania moż (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak trafić do klientów z ofertą? Jak trafić do klientów z ofertą?
Krajowy rynek jest dosyć trudny - w sumie niemiecki, francuski albo australijski również. Czyli trafienie do ludzi jest raczej trudną przeprawą. Można śmiało powiedzieć, że dużo mogą nam dać wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe. Dosyć skromne, lecz wiadoma sprawa, że najbardziej znaczący jest dobry gest. Przykładowo teczki biurowe bądź torby reklamowe są doskonałą opcją. Ogólnie człowiek naprawdę lubi dostawać prezenty - niby naprawdę nic nadzwyczajnego, ale potrafimy docenić takowe podarunki. Jeśli więc będziemy reklamowali się w takowy sposób, zapewne nasza oferta będzie o wiele chętniej brana w rachubę. Pamiętajmy, że kalendarze biurowe i inne podarki to nie wszystko. Nadal wizytówki czy nawet ulotki a4 są OK! Zapewne wielu może pomyśleć, że to zbytnio oklepane, ale przecież reklama prasowa także jest bardzo oklepana, a tak czy siak znajdują się bez większego problemu reklamodawcy. Oferta dostępna na ulotki a4, (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak trafić do klientów z ofertą? Jak trafić do klientów z ofertą?
Krajowy rynek jest ciężki - zresztą niemiecki, hiszpański bądź kanadyjski także. A więc trafienie do klienteli jest stosunkowo trudną przeprawą. Można zaryzykować twierdzenie, że dużo mogą człowiekowi dać przeróżne gadżety reklamowe. Skromne, lecz wiadoma sprawa, że najważniejszy jest dobry gest. Przykładowo teczki biurowe bądź torby reklamowe są świetną możliwością. Ogólnie człowiek lubi dostawać prezenty - niby naprawdę nic wielkiego, ale umiemy docenić takowe podarki. Jeżeli zatem będziemy reklamowali się w takowy sposób, pewnie oferta naszej firmy będzie sporo chętniej brana w rachubę. Pamiętajmy, że kalendarze biurowe i inne tego typu podarunki to nie wszystko. Nadal wizytówki albo nawet ulotki a4 są OK! Pewnie wielu pomyśli, że to przesadnie oklepane, ale przecież reklama w prasie również jest mocno oklepana, a i tak potrafią się znaleźć bez większych kłopotów jacyś reklamodawcy. Zapraszamy na naszą stronę - kalendarze (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak trafić do klientów z ofertą? Jak trafić do klientów z ofertą?
Rynek nie jest łatwy - zresztą brytyjski, włoski czy australijski także. A więc trafienie do klientów jest raczej ciężką przeprawą. Można zaryzykować twierdzenie, że sporo mogą człowiekowi dać przeróżne gadżety promocyjne. Dosyć skromne, lecz wiadoma kwestia, że najbardziej znaczący jest dobry gest. Przykładowo teczki biurowe czy torby reklamowe są świetną możliwością. Zasadniczo człowiek bardzo lubi dostawać upominki - niby nic nadzwyczajnego, ale potrafimy docenić takie podarunki. Jeżeli zatem będziemy reklamowali się w tego typu sposób, zapewne oferta naszej firmy będzie dużo chętniej brana w rachubę. Pamiętajmy, że kalendarze biurowe oraz inne tego typu podarunki nie są wszystkim. W dalszym ciągu wizytówki bądź jakże oklepane ulotki a4 są OK! Zapewne wielu pomyśli, że to zbytnio oklepane, lecz przecież reklama w gazetach również jest mocno oklepana, a tak czy siak potrafią się znaleźć bez większych problemów jacyś reklamodawcy. Zapraszamy na naszą stronę - (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak trafić do klientów z ofertą? Jak trafić do klientów z ofertą?
Rynek jest dosyć trudny - zresztą angielski, włoski albo amerykański także. Czyli skuteczne trafienie do klienteli jest dosyć ciężką przeprawą. Można śmiało powiedzieć, że wiele mogą dać różnego rodzaju gadżety reklamowe. Skromne, lecz wiadoma sprawa, że najbardziej znaczący jest pozytywny gest. Np. teczki biurowe albo torby reklamowe są fantastyczną alternatywą. Ogólnie człowiek naprawdę lubi dostawać upominki - niby nic nadzwyczajnego, lecz potrafimy docenić takowe podarunki. Jeżeli więc będziemy reklamowali się w tego typu sposób, pewnie nasza oferta będzie o wiele chętniej brana pod uwagę. Zwróćmy uwagę, że kalendarze biurowe oraz pozostałe tego typu podarunki to jeszcze nie wszystko. Ciągle wizytówki albo nawet ulotki a4 są w porządku! Pewnie wielu może pomyśleć, że to zbytnio oklepane, lecz w końcu reklama w gazetach także jest oklepana, a tak czy siak znajdują się bez większego problemu reklamodawcy. Zapraszamy na naszą stronę - (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Tak szybkich pieczątek na pewno nie miałeś Pieczątki z Krakowa
Pieczątki czynimy ploterem laserowym, co w przeciwieństwie do pieczątek polimerowych poręcza świetną próba zaś odwzorowanie nawet najdrobniejszych składników. Związek frazeologiczny czekania na prostą pieczątkę przeprowadzoną na laserze owo 15 minut! Mamy asortyment robotów liderów tej specjalizacyj - Colop i Trodat. Pośrodku innymi datowniki, automaty metalowe, podręczne, koliste, trójkątne, służbowe tuszownice do robotów, tusze i poduszki. Na pieczątce potężna zlokalizować logo firmy czy też opcjonalną rycinę, dokąd nakład pieniężny zależny istnieje od rządu zagwozdek preparowania. Na zlecenie pełnimy pieczęci multikolor. http://www.pieczatka.krakow.pl Zobacz cały wpis na blogu » |
zasady projektowania logo logo cz1
Małe jest piękne Kluczem do stworzenia uniwersalnego projektu graficznego jest prostota jego wykonania. Twój projekt powinien nadawać się do zastosowania na powierzchni 2-3 cm (wizytówki) bez utraty szczegółów. Dlatego tak ważna jest prostota, która wpływa na trwałość opracowywanego logo. Jeden aspekt Kultowe marki wyróżniające się z tłumu cechuje zawsze jeden konkretny element. Zbyt wiele różnych cech w jednym projekcie powoduje nieczytelność znaku i eliminuje je jako dobry produkt. Czerpanie z tradycji Mody mają tendencje do pojawiania się i znikania, szkoda by było projektu który straci za chwilę swoją aktualność. Rozpoznawalność (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
zasady współpracy z klientem logo cz1
Założenia Wstępnie razem z decydentem lub osobą kontaktową spiszcie co powinno zawierać logo, jakie ma spełniać oczekiwania Ile koncepcji? Wystrzegaj się przed prezentowaniem zbyt dużej liczby pomysłów. Klentowi łatwiej jest dokonać wyboru z kilku niż z dziesięciu koncepcji (nawe jeśli są dobre). Klient a osoba kontaktowa Nie zawsze na etapie początkowym masz do czynienia z decydentem. Często jest to osoba uprawniona przez niego do podejmowania cząstkowych decyzji. I jemu i tobie zależy na sukcesie, jednak przy prezentacji należy unikać pośredników i samemu przedstawić projekt logo Przejęcie kontroli Prezentacja projektów przed decydentem nie powinna być zaproszeniem do podejmowania nowych w (...) Zobacz cały wpis na blogu » |