Wpisy zawierające słowo kluczowe z użytkownikami.
CRM - Customer Relationship Management WebBlog
Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu/klientami (CRM - Customer Relationship Management) jest strategią i częścią filozofii biznesu. Samo pojęcie CRM jest bardzo szeroko pojętą filozofią dotyczącą obsługi klienta oraz dbaniem o dobre kontakty z klientami. Wprowadzanie systemu CRM jest ważnym czynnikiem dla firm działających w sieci. Gwarantuje on nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale również stałe relacje z klientem, maksymalizację rentowności, minimalizację kosztów obsługi klienta. O sprawności i użyteczności tej strategii świadczy to, iż firmy funkcjonujące na tradycyjnym, niewirtualnym rynku, sięgają po rozwiązania z zakresu CRM. Poprzez działalność internetową takich instytucji jak banki, instytucje państwowe, urzędy pocztowe itp. Tworzenie internetowych oddziałów obsługi klienta oraz call center, ma na (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.