Profil blogerki.
Lokalizacja | Warszawa |
Główny blog | ecommerce.blogi.pl » |
Data urodzenia | 1999-12-15 |
Wiek | 25 lat |
Ostatnia aktywność | 2 lata temu lub dawniej |
Odpowiednia komunikacja z klientami, firmami współpracującymi i
resztą środowiska to jeden z podstawowych czynników sukcesu.
Zbudowanie więzi z klientem opartej na zaufaniu powinno być Twoim
priorytetem.
Zaufanie rodzi stałych klientów, klientów, którzy wielokrotnie
skorzystają z Twojej oferty. Powszechną prawdą jest, że stały
klient to najl (...)
Zobacz pełny wpis » |
Obsługa posprzedażowa i cross selling
Jednym z najwiekszych kosztów biznesu czesto jest obsługa posprzedażowa klientów. Z drugiej strony jednym z najlepszym sposobów zwiększania zysków, jest cross selling. Obie te funkcje można nawet w 95% procentach zautomatyzować! Potrzebny jest wielokrotny autoresponder.
Większość problemów klientów si (...)
Zobacz pełny wpis » |
Niestety Pan K prezentuje bardzo ograniczone pojęcie o marketingu.Tak, dobra cena znacznie ułatwia sprzedaż ALE to tylko połowa sukcesu.Primo: klient musi wiedzieć, że nasza cena jest faktycznie dobra. Tj. albo musi wcześniej odwiedzić konkurentów, albo musi skorzystać z porównywarek typu ceneo.pl.A co jeśli klient nie miał wcześniej styczności z konkurencją? Wyślemy (...)
Zobacz pełny wpis » |
Sklep internetowy prestashop
Sklepy internetowe dają spore możliwości kupowania oraz sprzedawania produktów w bardzo konkurencyjnych cenach. Jest to forma prowadzenia biznesu internetowego. Sprzedaż internetowa w Polsce staje się coraz bardziej popularna. Statystyki sprzedaży przedstawione w 2015 roku informują, że ponad 50% Polaków dokonała ch (...)
Zobacz pełny wpis » |
3 wykrzykniki
Tu się zdecydowanie zgodzę z tym, że nie jest to polecane działanie. Sam nigdy bym nie wstawił więcej niż jednego wykrzyknika w materiałach oficjalnych. Do sklepu: nie jest tragiczny, przynajmniej w miarę przjerzysty. Faktycznie jednak mógłby być graficznie lepszy. Ale spójrzcie do formularza zamówienia. Po pierwsze są tam informacje (...)
Zobacz pełny wpis » |
A propos kolorów, z puntku widzenia użytkownika a nie osoby, która dobrze zna temat oddziaływania na kolory. Mnie osobiście kolory tej strony bardzo przypadły do gustu. A to dlatego, że cała strona przypomina mi maszynę, która jest na zdjęciu. Na zdjęciu maszyna pakuje chyba jakieś deski - ma to odzwierciedlenie w "brudnej" kolorystyce strony. Tak samo z pomar (...)
Zobacz pełny wpis » |
Ja wpinam do segregatora. Z tego, co się orientuję, masz obowiązek dać klientowi paragon, ale nie masz chyba obowiązku dopilnować, aby go od Ciebie wziął. Jeśli ktoś mnie poprosi o paragon, to mu go wyślę, bo wszystkie mam zachowane. Nikt jeszcze mnie nie poprosił o to. Jest jeszcze jedna ważna rzecz. Jeśli nie wysyłasz paragonów, musisz je zachować. Inaczej nie będziesz mi (...)
Zobacz pełny wpis » |
Mnie gloria24.pl najpierw skojarzyło się z sklepem z bielizną ;).
24 oznacza sklep internetowy. Nie wiem jak można to podciągnąć pod chrześcijaństwo - jestem chrześcijaninem i za nic nie kojarzy mi się to z wiarą.
24 kojarzy (mi) się z komercją - przelewy24, gps24 itd. tak nazywa się bardzo często sklepy internetowe.
Dlatego nazwa np wiara24.pl od razu dałaby mi do zrozumienia, (...)
Zobacz pełny wpis » |
Oczywiście szeroki zestaw możliwości zapłaty jest bardzo wskazany - jest to jedna z podstawowych zasad ecommerce. W czasie nieobecności można po prostu ograniczyć możliwości do samoobsługowych, ale gdy dochód będzie już stabilny, należy zainwestować w pracownika lub automat. Na dłuższą metę jest to bardziej opłacalne. (...)
Zobacz pełny wpis » |
Narzędzi i sposobów na razie Ci nie podam, ale może przydatna okaże się myśl: "moim zdaniem robienie programu lojalnościowego samemu nie ma większego sensu - chyba, że masz supermarket lub księgarnię" na początku więc pomyśl nad ew. partnerami - najlepiej miejszymi albo równymi Tobie. (...)
Zobacz pełny wpis » |