Profil blogerki.
Lokalizacja | Bieruń |
Główny blog | to-i-owo-o-reklamie.blogi.pl » |
Data urodzenia | 1973-09-18 |
Wiek | 51 lat |
Ostatnia aktywność | 2 lata temu lub dawniej |
Jednym z podstawowych argumentów, który według kryteriów konsumenta, przemawia na korzyść pożyczki czy kredytu jest niskie oprocentowanie. Przekłada się to w sposób oczywisty na wysokość rat, jednak niekoniecznie jest to od razu najbardziej istotny czynnik. Często musimy wziąć pod uwagę także inne zmienne, które mogą decydować o tym, czy dany k (...)
Zobacz pełny wpis » |
Określenie adresatów produktu i reklamy, zwane fachowo targetowaniem, ma ogromna znaczenie dla skuteczności kampanii reklamowej. Oczywiście w przypadku jednych produktów jest to zajęcie łatwiejsze, w przypadku innych trudniejsze, a w przypadku niektórych kampanii reklamowych jest niemal niemożliwe. Najprościej jest teoretycznie w przypadkach (...)
Zobacz pełny wpis » |
Skuteczność reklamy jest pochodną wielu czynników. Jednym z nich jest bez dwóch zdań atrakcyjność. Co rozumiemy pod pojęciem reklamy atrakcyjnej? To problem dość złożony, który jednak wymaga pewnych wyjaśnień, jeśli założymy, że chcemy działać skutecznie. Przede wszystkim zatem musimy pozbyć się złudzenia, że nasza reklama może być atrakcyjna (...)
Zobacz pełny wpis » |
Co i jak reklamować?
Wydaje się, i w poprzednim tekście tez tak napisałem, że reklamować można wszystko. I teoretycznie nie ma najmniejszych problemów, jednak w praktyce reklama niektórych produktów jest zbędna, innych zaś niezbyt opłacalna, a jeszcze innych po prostu trudna do realizacji. Zacznijmy więc od tego, (...)
Zobacz pełny wpis » |
Pomimo tego, że radio dawno zostało w tyle jako medium za telewizją i internetem to wciąż cieszy się i tak sporą popularnością. Wprawdzie czas, przez jaki przeciętny Polak słucha radia jest dość krótko, zatem szansa na to że trafi na reklamy jest dość niewielka. Jednak kiedy chwilę nad tym pomyśleć to można znaleźć przynajmniej jedną grupę osób, kt& (...)
Zobacz pełny wpis » |
Wiedząc już co można reklamować, czemu natomiast buduje się opinię zamiast robienia reklam powinniśmy odpowiedzieć sobie na kolejne pytanie: jak reklamujemy. Bo zauważmy, że odpowiedź na pytanie „jak”, jest bardzo często ważniejsza od pytania „gdzie”. Oczywiście podstawowa odpowiedź to „skutecznie”, jednak nie opisuje ona nasze (...)
Zobacz pełny wpis » |
Maszty reklamowe
Obecnie prezencja i dobra reklama firmy to podstawa. W życie w pełni weszło już przysłowie "jak Cię widzą, tak Cię piszą". Przedsiębiorstwa muszą się więc prześcigać w sposobach zaprezentowania swojej firmy. Doskonałym do tego sposobem są maszty reklamowe. Są to metalowe konstrukcje, dające możliwość zawieszenia flagi. Podnosi to prestiż firmy i sp (...)
Zobacz pełny wpis » |
Po co reklama? Funkcje reklamy są zdecydowanie bardziej skomplikowane, niż się to mogło komukolwiek wydawać. Oczywiście, na pierwszy rzut oka uznamy po prostu, że mają one na celu zachęcić do kupna danego produktu lub usługi. I rzeczywiście taka funkcja jest, jednak nie jest ona, jak można by sądzić, jedyna, a często nie jest nawet najważniejsza. Zacznijmy od tego, że reklamować (...)
Zobacz pełny wpis » |
Materiały na okna przemysłowe to rzecz, na którą trzeba zwrócić szczególną uwagę, jeśli chcemy zyskać pewność, co do jakości wybieranych przez nas produktów w branży budowlanej. Materiały na okna przemysłowe możemy sprawdzić, zasięgając porady specjalistów, którzy z pewnością z chęcią nam pomogą. Podstawowymi cechami, jakie powinny posia (...)
Zobacz pełny wpis » |
(...)
Zobacz pełny wpis » |