Krecik530

Profil blogera.


Informacje ogólne

Lokalizacja Katowice
Główny blog jatv.blogi.pl »
Data urodzenia 1974-06-02
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Krecik530

prubując coś wyjaśnić dzwonię dzwonię i dzwonię , bęzmyślne idiotki próbują mnie zrobić w wała, rugaja - upominają i twierdzą że czego się czepiam jak jeszcze tv - naprawionego nie widziałem , pytam się co naprawiono yyyyyyyyyy no nic , no to kur....... nie widziałem swojego zje....... tv za 6 kawałków . Brawo Philips Ale najlepsze jest co czytam na stronie tych co d (...)

Zobacz pełny wpis »
Szanowny Kliencie Piotr Kret, Pragniemy poinformować, iż zostało utworzone zlecenie serwisowe dla Państwa sprawy numer: 02177959.  W ciągu około 5 dni roboczych skontaktuje się z Państwem serwis w celu umówienia wizyty. Z poważaniem, Paulina Nowak Biuro Obsługi Klienta Przyjerzdza kierowca , dosyć miły ale uszkadza mi dwie śruby w podstawce , no nic jakoś (...)

Zobacz pełny wpis »
Nazwa konta Piotr Rodzaj Pomoc techniczna Status Nowy Opis ZGŁOSZENIE REKLAMACJI NA SERWIS 02177959 NAZWA PRODUKTU: TV PHILIPS NR SERYJNY PRODUKTU: FZ1A2016005911 NR MODELU: 65PUS9435/12 OPIS REKLAMACJI: w dniu dzisiejszym otrzymałem informację że przy moim tv nic nie będzie zrobione chociaż białe plamy obejmują pół tv oraz zmieniają kolory wyświet (...)

Zobacz pełny wpis »
Zaczeło się od tego że po siedmiu dniach w moim 65 calowym TV jakże renomowanej i światowej firmy Philips połówa ekranu zrobiła się biała. Ale co tam myślę sobię przecież firma dba o swoją reputację i TV wymieni . I już dostałem na odlew bo jako słuchający innych czyli tutaj tych co mi go wnieśli z RTV......... karton wywaliłem no bo i gdzie bym go trzymał. Ale dalej ufnie s (...)

Zobacz pełny wpis »
więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy . Szanowny Kliencie Piotr Kret, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.   Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na napra (...)

Zobacz pełny wpis »
Szanowny Kliencie Piotr, Dziękujemy za Państwa uwagi do procesu napraw gwarancyjnych telewizorów Philips w nawiązaniu do Państwa sprawy numer: 02231778. Państwa zgłoszenie zostanie teraz indywidualnie rozpatrzone przez przedstawicieli producenta.  Po jego analizie otrzymają Państwo odpowiedź w terminie do 5 dni roboczych. Dziękujemy za kontakt.   Z pow (...)

Zobacz pełny wpis »
tv po niby reklamacji , plama jeszcze większa , jak pisze serwis jakość prawidłowa dla tego modelu odbiornika (...)

Zobacz pełny wpis »