Profil blogera.
Lokalizacja | Katowice |
Główny blog | jatv.blogi.pl » |
Data urodzenia | 1974-06-02 |
Wiek | 50 lat |
Ostatnia aktywność | 2 lata temu lub dawniej |
prubując coś wyjaśnić dzwonię dzwonię i dzwonię , bęzmyślne idiotki próbują mnie zrobić w wała, rugaja - upominają i twierdzą że czego się czepiam jak jeszcze tv - naprawionego nie widziałem , pytam się co naprawiono yyyyyyyyyy no nic , no to kur....... nie widziałem swojego zje....... tv za 6 kawałków . Brawo Philips
Ale najlepsze jest co czytam na stronie tych co d (...)
Zobacz pełny wpis » |
Szanowny Kliencie Piotr Kret, Pragniemy poinformować, iż zostało utworzone zlecenie serwisowe dla Państwa sprawy numer: 02177959. W ciągu około 5 dni roboczych skontaktuje się z Państwem serwis w celu umówienia wizyty.
Z poważaniem, Paulina Nowak Biuro Obsługi Klienta
Przyjerzdza kierowca , dosyć miły ale uszkadza mi dwie śruby w podstawce , no nic jakoś (...)
Zobacz pełny wpis » |
Nazwa konta
Piotr
Rodzaj
Pomoc techniczna
Status
Nowy
Opis
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI NA SERWIS 02177959 NAZWA PRODUKTU: TV PHILIPS NR SERYJNY PRODUKTU: FZ1A2016005911 NR MODELU: 65PUS9435/12 OPIS REKLAMACJI: w dniu dzisiejszym otrzymałem informację że przy moim tv nic nie będzie zrobione chociaż białe plamy obejmują pół tv oraz zmieniają kolory wyświet (...)
Zobacz pełny wpis » |
Zaczeło się od tego że po siedmiu dniach w moim 65 calowym TV jakże renomowanej i światowej firmy Philips połówa ekranu zrobiła się biała. Ale co tam myślę sobię przecież firma dba o swoją reputację i TV wymieni . I już dostałem na odlew bo jako słuchający innych czyli tutaj tych co mi go wnieśli z RTV......... karton wywaliłem no bo i gdzie bym go trzymał. Ale dalej ufnie s (...)
Zobacz pełny wpis » |
więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy .
Szanowny Kliencie Piotr Kret, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.
Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na napra (...)
Zobacz pełny wpis » |
Szanowny Kliencie Piotr, Dziękujemy za Państwa uwagi do procesu napraw gwarancyjnych telewizorów Philips w nawiązaniu do Państwa sprawy numer: 02231778. Państwa zgłoszenie zostanie teraz indywidualnie rozpatrzone przez przedstawicieli producenta. Po jego analizie otrzymają Państwo odpowiedź w terminie do 5 dni roboczych. Dziękujemy za kontakt.
Z pow (...)
Zobacz pełny wpis » |
tv po niby reklamacji , plama jeszcze większa , jak pisze serwis jakość prawidłowa dla tego modelu odbiornika (...)
Zobacz pełny wpis » |