Profil blogera.
Lokalizacja | Jelonka |
Główny blog | neuroportal.blogi.pl » |
Data urodzenia | 1990-01-01 |
Wiek | 34 lat |
Ostatnia aktywność | 2 lata temu lub dawniej |
Jako, że dobry pomysł to potężny potencjał, ale bez możliwości realizacji staje się nie więcej wart, niż dobra rolka papieru toaletowego (i to chyba już po wyjściu z kabiny), zapraszam wszem i wobec do podawania swoich propozycji na rozwiązania w grze, pomysłów i sugestii. Nie chodzi tutaj o całość, bo całość, jest już gotowa. Nazwijmy to bazą. Chodzi natomiast o elementa (...)
Zobacz pełny wpis » |
NeuroPortal, to kolekcjonerska gra karciana, która jeśli wszystko pójdzie dobrze pojawi się w sprzedaży prawdopodobnie pod koniec września 2011. Gra jest obecnie cały czas w fazie projektowania (mechanika już jest... testing now...), więc mile widziane są wszelkie rady, sugestie i opinie doświadczonych graczy (jak i osób zainteresowanych projektem, aczkolwie (...)
Zobacz pełny wpis » |
Gra NeuroPortal, to kolekcjonerska gra karciana. Oznacza to, że oprócz oczywistego faktu gry przy pomocy talii kart, każdy z graczy z czasem konstruuje własną talię w taki sposób, jaki uzna za najskuteczniejszy. Dzięki temu prawie każda rozgrywka może nieść ze sobą coś nowego, a braki i słabe punkty talii są z czasem wypełniane nową, skuteczniejszą taktyką. Trzeba (...)
Zobacz pełny wpis » |
Wreszcie trafiła do mnie ilustracja dla tytułowej karty :) Do tej pory zastępował ją "cycaty" obrazek z czeluści Internetu, natomiast teraz jest tak:
Z czym wam się kojarzy ? ;)
Mam nadzieję, że uda ją się jeszcze nieco podrasować, by stała się bardziej sci-fi...
W grze, postać Technowiedźmy to bardzo szybka karta (wchodzi za jeden punkt mroku). Dysponu (...)
Zobacz pełny wpis » |
W grze pojawi się siedem korporacji zwanych "Domami". Każdy z nich będzie specjalizować się w różnych działaniach, charakterystycznych dla pochodzenia i światopoglądu danej korporacji. Siedem kolorów wraz z cechami, które zostały przypisane do domów to:
Biel - Światłość, Dobro, Praworządność
Czerń - Mrok, Zło, Zaraza
Błękit - Inwenc (...)
Zobacz pełny wpis » |
To grupa pozytywnych istot, zazwyczaj skupiająca ludzi. Rodzaj bractwa, jednak nie do końca sformalizowanego, bez wielu przepisów wewnętrznych czy tradycji ich kręgu społecznego. Mogą to być zarówno kobiety, jak i mężczyźni. O niektórych można by rzec, że są nieco szaleni, czy choćby ekscentryczni. Walczą metodami, jakie sami uznają za właściwe i skuteczne. (...)
Zobacz pełny wpis » |
A o co właściwie chodzi w grze ?
Otóż sam cel jest jasny i precyzyjny, natomiast sposobów na jego osiągnięcie jest bardzo wiele, a ich złożoność zależy od samych grających. Zadaniem każdego z graczy jest osłabienia Portalu przeciwnika, aż do momentu jego zamknięcia. Rozpoczęcie gry - to otwarcie Portali na terytorium, a jej zakończenie to moment, w którym (...)
Zobacz pełny wpis » |
Wartownik Taktyczny to samosterująca jednostka obronna. Chodź nie posiada mocnego pancerza, ani destruktywnej siły ognia, jego zwrotny korpus i szybkostrzelność pozwalają bronić się przed wieloma przeciwnikami na raz, przy jednoczesnej możliwości likwidacji obiektów o niskim profilu bojowym, jeszcze zanim podejmą one jakiekolwiek szkodliwe działania.
Karta poniższa, (...)
Zobacz pełny wpis » |
Jak pewnie nietrudno się domyślić, karta okraszona tą ilustracją będzie posiadać właściwość unoszenia się w powietrzu, co uniemożliwia blokowanie jej przez sługi naziemne. Dodatkowo fregata będzie w stanie razić skumulowanym ładunkiem elektrycznym swoich przeciwników, na wzór dawnych dział pokładowych.
(...)
Zobacz pełny wpis » |
Dzisiaj dwa obrazki różnych autorów, które zostały użyte w projekcie. Chodź technika jest różna, w grze tego typu zupełnie to nie przeszkadza, a wręcz ją urozmaica i pozwala na lepszą indywidualizację tali, również pod kontem klimatu.
(...)
Zobacz pełny wpis » |