Neuroportal

Profil blogera.


Informacje ogólne

Lokalizacja Jelonka
Główny blog neuroportal.blogi.pl »
Data urodzenia 1990-01-01
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Neuroportal

Jako, że dobry pomysł to potężny potencjał, ale bez możliwości realizacji staje się nie więcej wart, niż dobra rolka papieru toaletowego (i to chyba już po wyjściu z kabiny), zapraszam wszem i wobec do podawania swoich propozycji na rozwiązania w grze, pomysłów i sugestii. Nie chodzi tutaj o całość, bo całość, jest już gotowa. Nazwijmy to bazą. Chodzi natomiast o elementa (...)

Zobacz pełny wpis »
NeuroPortal, to kolekcjonerska gra karciana, która jeśli wszystko pójdzie dobrze pojawi się w sprzedaży prawdopodobnie pod koniec września 2011. Gra jest obecnie cały czas w fazie projektowania (mechanika już jest... testing now...), więc mile widziane są wszelkie rady, sugestie i opinie doświadczonych graczy (jak i osób zainteresowanych projektem, aczkolwie (...)

Zobacz pełny wpis »
Gra NeuroPortal, to kolekcjonerska gra karciana. Oznacza to, że oprócz oczywistego faktu gry przy pomocy talii kart, każdy z graczy z czasem konstruuje własną talię w taki sposób, jaki uzna za najskuteczniejszy. Dzięki temu prawie każda rozgrywka może nieść ze sobą coś nowego, a braki i słabe punkty talii są z czasem wypełniane nową, skuteczniejszą taktyką. Trzeba (...)

Zobacz pełny wpis »
Wreszcie trafiła do mnie ilustracja dla tytułowej karty :) Do tej pory zastępował ją "cycaty" obrazek z czeluści Internetu, natomiast teraz jest tak: Z czym wam się kojarzy ? ;) Mam nadzieję, że uda ją się jeszcze nieco podrasować, by stała się bardziej sci-fi... W grze, postać Technowiedźmy to bardzo szybka karta (wchodzi za jeden punkt mroku). Dysponu (...)

Zobacz pełny wpis »
W grze pojawi się siedem korporacji zwanych "Domami". Każdy z nich będzie specjalizować się w różnych działaniach, charakterystycznych dla pochodzenia i światopoglądu danej korporacji. Siedem kolorów wraz z cechami, które zostały przypisane do domów to: Biel - Światłość, Dobro, Praworządność Czerń - Mrok, Zło, Zaraza Błękit - Inwenc (...)

Zobacz pełny wpis »
To grupa pozytywnych istot, zazwyczaj skupiająca ludzi. Rodzaj bractwa, jednak nie do końca sformalizowanego, bez wielu przepisów wewnętrznych czy tradycji ich kręgu społecznego. Mogą to być zarówno kobiety, jak i mężczyźni. O niektórych można by rzec, że są nieco szaleni, czy choćby ekscentryczni. Walczą metodami, jakie sami uznają za właściwe i skuteczne. (...)

Zobacz pełny wpis »
A o co właściwie chodzi w grze ? Otóż sam cel jest jasny i precyzyjny, natomiast sposobów na jego osiągnięcie jest bardzo wiele, a ich złożoność zależy od samych grających. Zadaniem każdego z graczy jest osłabienia Portalu przeciwnika, aż do momentu jego zamknięcia. Rozpoczęcie gry - to otwarcie Portali na terytorium, a jej zakończenie to moment, w którym (...)

Zobacz pełny wpis »
Wartownik Taktyczny to samosterująca jednostka obronna. Chodź nie posiada mocnego pancerza, ani destruktywnej siły ognia, jego zwrotny korpus i szybkostrzelność pozwalają bronić się przed wieloma przeciwnikami na raz, przy jednoczesnej możliwości likwidacji obiektów o niskim profilu bojowym, jeszcze zanim podejmą one jakiekolwiek szkodliwe działania. Karta poniższa, (...)

Zobacz pełny wpis »
Jak pewnie nietrudno się domyślić, karta okraszona tą ilustracją będzie posiadać właściwość unoszenia się w powietrzu, co uniemożliwia blokowanie jej przez sługi naziemne. Dodatkowo fregata będzie w stanie razić skumulowanym ładunkiem elektrycznym swoich przeciwników, na wzór dawnych dział pokładowych.  (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzisiaj dwa obrazki różnych autorów, które zostały użyte w projekcie. Chodź technika jest różna, w grze tego typu zupełnie to nie przeszkadza, a wręcz ją urozmaica i pozwala na lepszą indywidualizację tali, również pod kontem klimatu.   (...)

Zobacz pełny wpis »