bez pomocy ani rusz ręceprecz odTybetu
Bez pomocy i cierpliwości nie ma szans na sukces. do złapania w sieć są na dziś: notatnik skrótowy ręceprecz odTybetu - miałem odpuścić, ale pojawiła się iskierka nadziei w postaci wylotu najmocniejszej strony z rankingu. Informacje o Tybecie pojawią się później nowy portal informacyjny - teksty już się tlumaczą, w sierpniu wielkie otwarcie. Zobaczymy co dalej. Nie zaszkodzi tez wspomnieć o miłym dziale obrusy. Mamy zapas na trzy lata z okładem;) to na razie tyle. Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak nie spamować? 4 żelazne zasady mailingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Granica między mailingiem a spamem, jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest niezwykle cienka. Skupmy się dziś na definicji spamu. Posiłkując się wikipedią, definiujemy SPAM, jako „niechciane wiadomości elektroniczne.”Inaczej pisząc, możemy dodać, że każdy NIECHCIANY e-mail jest spamem. Jak ustrzec się przed łatką spamera? Należy przestrzegać kilku podstawowych zasad podczas wysyłania oferty. Należy wysyłać e-mail tylko do tych osób, które wyraźnie potwierdziły chęć jego otrzymania. W przypadku newsletterów sprawa jest prosta, potwierdzenie następuje podczas rejestracji, akceptacji regulaminu i oświadczeniu o wyrażeniu woli. Problem pojawia się w momencie, gdy to my próbujemy dotrzeć pierwszy raz do klienta. W myśl prawa, należałoby najpierw wysłać zapytanie, czy możemy przesłać swoją ofertę. W tej sytuacji istnieje zagrożenie, że już samo wysłanie zapytania może zostać potraktowane jako spam. Z pozycji usera, jest to całkowicie zrozumiałe. Dlacze (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Przebieg mailingu i jego etapy Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Operację masowego wysyłania e-maili można podzielić na kilka etapów. Pierwszym etapem jest określenie tematyki i celu przekazywanej informacji. Każda informacja, czy to reklama, newsletter, biuletyn roczny, musi mieć jasno skrystalizowany cel. Inaczej mówiąc, przekaz musi wywołać oczekiwany skutek. Najczęściej jest to kliknięcie w link i interakcja w postaci zakupu określonej usługi bądź towaru. To najczęstsze zadanie mailingu. Czy zawsze chodzi tylko o kasę? Na szczęście nie. Historia newsletterów jasno określa ich zadania. Informacja o wynikach naukowych doświadczeń, publikacja wartościowego artykułu z rozwijającej się dziedziny miała dotrzeć szybko i skutecznie do szerokiego grona naukowców i osób zainteresowanych daną tematyką. Wraz z rozpowszechnieniem się dostępu do Internetu, była to najtańsza i najszybsza forma propagowania nowych wyników badań czy osiągnięć. Po dekadzie rozwoju Sieci, marketing (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
wprowadzenie do e-mail marketingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie
Do najbardziej skutecznych metod reklamowych należy e-mail marketing. Ogólnie rzecz ujmując, jest to całokształt działań promocyjnych, w których kanałem przekazu jest poczta e-mail. Mailing jest niezwykle prostym narzędziem, ale także i niebezpiecznym. Źle przeprowadzona akcja mailingowa może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego, a nawet może skończyć się w sądzie. To nie są gołosłowne tezy, ponieważ w dobie masowego spamowania naszych skrzynek e-mailowych, GIODO i jemu podobne instytucje zauważyły już problem i skutecznie z nim walczą. Do najprostszych zastosowań w mikro skali stosuje się gotowe moduły instalowane do sklepów internetowych, które służą do tworzenia i rozsyłania newsletterów. Moduł taki (domyślnie instalowany choćby w OSCommerce) składa się z kilku elementów. Każdy klien (...) Zobacz cały wpis na blogu » |