Nowe media

Wpisy zawierające słowo kluczowe nowe media.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze Dziennikarstwo

Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze. W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich. - Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzysta (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl Dziennikarstwo

Agora S.A. podpisała umowę strategiczną z Bankier.pl S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy należącym do Agory liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl, a czołowym portalem finansowym Bankier.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku.   Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie. Uruchomienie nowego serwisu praca.bankier.pl ma na celu dalszy rozwój organiczny portalu Bankier.pl, który obecnie w skali miesiąca odwiedza blisko 1,6 miliona użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, pra (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
PMPG nabywa większościowe udziały w Gretix.com Dziennikarstwo

Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła pakiet większościowy udziałów w spółce Gretix, zarządzającej serwisem internetowym Gretix.com. Nabyte udziały stanowią 67% kapitału zakładowego Gretix Sp. z o.o. i odpowiadają 67% głosów na zgromadzeniu wspólników Gretix Sp. z o.o. Źródłem finansowania udziałów są środki własne inwestora. Serwis Gretix.com powstał w czerwcu 2006 roku. Objęcie większościowego pakietu udziałów w spółce to element ekspansji Platformy Mediowej Point Group na rynku nowych mediów i technologii. Spółka, która obecnie największe przychody czerpie z wydawania prasy, jest również coraz bardziej obecna w Internecie, zarówno poprzez strony internetowe wydawanych magazynów, jak i przez autonomiczne serwisy. Zakup Gretix.com jest uz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
NAJLEPSZA MUZYKA RMF FM W WIELKIM MIEŚCIE!!! Dziennikarstwo

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród osób w wieku 16-49 lat, mieszkających w największych miastach i aglomeracjach. Jest to najważniejsza komercyjna grupa docelowa. W ostatniej fali badania radio RMF FM zanotowało w tym targecie wzrost słuchalności o blisko 3 proc. w porównaniu do analogicznej fali w roku 2007, osiągając wynik na poziomie ponad 23 proc. Udział RMF FM w tej atrakcyjnej grupie odbiorców jest ponad dwukrotnie większy niż udział Radia ZET.   Cała tabela dostępna jest tutaj.

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy album Kasi Klich Dziennikarstwo

"Porcelana", nowy album Kasi Klich, trafi do sprzedaży 13 czerwca. Wydawcą książki z płytą jest Agora, a producentem - Jazzda Music. Album zawiera 11 premierowych piosenek. Tytułowy singiel "Porcelana" zakwalifikował się do Konkursu Premier 45. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, na którego potrzeby powstała jego skrócona wersja (3'15"). Jest to czwarta płyta Kasi Klich, która tym razem nie tylko napisała wszystkie teksty i muzykę do większości piosenek, ale również zadebiutowała w roli współproducentki. Płyta "Porcelana" dołączona jest do książeczki, zawierającej teksty utworów, krótkie opowiadania autorki oraz liczne fotografie. Będzie dostępna od 13 czerwca w punktach sprzedaży prasy i sklepach muzycznych, w cenie 29,99 zł. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
100 razy ?dlaczego Dziennikarstwo

Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku. Z  tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo. 100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kub (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Najnowszy Trade Marketer Dziennikarstwo

Kolejny (6) numer magazynu "Trade Marketer" - już w druku ! W najnowszym wydaniu znajdziesz między innymi : - Specjalny wywiad z prof. Krzysztofem Rafałe Ohme o neuromarketingu wyjątkowy raport branży digital signage wraz ze specjalnym, ekskluzywnym dodatkiem - Odpowiedź na pytanie, czy category management jest naprawdę sztuką kooperacji - Polskie centrum handlowe uznane za najlepsze miejsce na świecie - Dodatkowo, wiele pasjonujących materiałów z zakresu marketingu handlowego: badań, visual merchandisingu, zarządzania kategorią, branży P.O.S czy digital signage. Uwaga: naszego magazynu nie kupisz w kiosku ! "Trade Marketer" dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłanej bezpośrednio pocztą do: - średniej i wyższej kadry menedżerskiej (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Toruń bez papierosa Dziennikarstwo

19 lokali wolnych od dymu tytoniowego w Toruniu – to efekt rozpoczęcia kujawsko – pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, organizowanej przez Stowarzyszenie Manko.     Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, pomorskim, dolnośląskim, śląskim i łódzkim doczekała się swojej inauguracji w Toruniu. Stało się to 6 czerwca 2008 r., podczas konferencji prasowej, w restauracji Dom Sushi. "Toruń nie zostaje w tyle, co dzień otrzymujemy kilka zgłoszeń od restauratorów, którzy posiadają lokale wolne od dymu. Swoje rekomendacje przesyłają również zadowoleni klienci" – mówi Gabriela Chrzęściewska Ryka, koordynator ds. współpracy z lokalami Stowarzyszenia Manko. "Dzięki włączeniu się Torunia, w&nbs (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Machina Sport&Style Dziennikarstwo

Machina Sport&Style” jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group wykorzystania silnego brandu mediowego, jakim jest „Machina”, do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację.   Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach. „Machina Sport&Style” nie jest typowym pismem dla kibiców. Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i&n (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Reklama poszła w las.... Dziennikarstwo

Reklama poszła w las i to dosłownie - już od jakiegoś czasu możemy oglądać Nałęczowianki smak, a wcześniej słynnego żubra.       Dlaczego tak ciągnie produkty do lasu? Oczywiście - ekologia i trendy z nią związane są tegorocznym hitem, który pozwala na robienie przeróżnych akcji i produkowaniu oraz reklamowaniu produktów w iście ekologicznym stylu. Fajnie byłoby jeszcze, gdyby nałęczowianka stosowała się do zasad ekologii i miast w plastiku dawać wodę jeżom, sarnom, a nawet żubrowi (który porzucił picie w puszczy), zaczęła (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Auto Świat partnerem www.zabieram.pl Dziennikarstwo

W poniedziałek, 9 czerwca, do całego nakładu tygodnika Auto Świat zostanie dołączona naklejka na samochód promująca społecznościowy serwis www.zabieram.pl.   Auto Świat oraz Radio Zet wspierają serwis www.zabieram.pl, mający na celu wypromowanie w Polsce tzw. carpoolingu, czyli zwyczaju podwożenia się samochodami osobowymi na krótkich i dłuższych trasach.   Najważniejszym celem www.zabieram.pl jest ochrona środowiska: mniej samochodów na ulicach to mniejsze zużycie paliwa i mniej zanieczyszczeń. Kierowcy i ich pasażerowie mogą umawiać na wspólne podróże wykorzystując serwis zabieram.pl czy uzyskać poradę z dziedziny motoryzacji i ekologii.Serwis będą w niedalekiej przyszłości wzbogacać sami użytkownicy. Radio ZET poświęci swoje piątkowe programy motoryzacyjne AutoZET tematowi carpoolingu. Tygodnik Auto Świat będzie publikował cyklicznie informacje o tej tematyce. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Power-współpraca Dziennika i Gazety Prawnej Dziennikarstwo

Wydawnictwa Axel Springer Polska i INFOR PL rozpoczynają strategiczną współpracę pomiędzy DZIENNIKIEM oraz GAZETĄ PRAWNĄ obejmującą tworzenie specjalnych wspólnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty. Począwszy od 11.06.2008 oba dzienniki wprowadzają na rynek specjalne propozycje handlowe dla swoich klientów reklamowych. Biura Reklamy obydwu wydawnictw oferują swoim klientom pakiet "Power Profit", który gwarantuje dodatkowy 10% rabat, przy emisji w dodatku DZIENNIKA - Wall Street Journal Polska oraz grzbiecie głównym GAZETY PRAWNEJ. Łączna oferta reklamowa zapewnia klientom obydwu tytułów o 25% większy zasięg w docelowej grupie czytelników o wysokim statusie zawodowym w stosunku do oferty Rzeczpospolitej*. Dodatkowo planowane są publikacje wspólnych tematycznych dodatków, k (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Miesięcznik "Moje Mieszkanie" zmienia właściciela ... Dziennikarstwo

3 maja 2008 roku wydawnictwo G+J Polska podpisało umowę z wydawnictwem MURATOR S.A. dotyczącą sprzedaży magazynu "Moje Mieszkanie". Umowa wejdzie w życie w dniu 16 czerwca br. Zgodnie z warunkami umowy sprzedaży, do MURATORA przejdzie także zespół magazynu - redakcja oraz biuro reklamy. Wydawcą "Mojego Mieszkania" zostanie Katarzyna Białek, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny za segment wnętrzarski w MURATORZE S.A. Numer wrześniowy (09/2008) będzie pierwszym numerem przygotowanym pod kierownictwem nowego wydawcy miesięcznika. Szczegóły transakcji nie zostaną ujawnione. "Moje Mieszkanie" znajduje się w portfolio G+J Polska od 1998 roku. G+J Polska jest drugim największym wydawcą magazynów w Polsce. Wydaje 10 magazynów o różnej częstotliwości (m.in. "National Geographic", "Glamour", "Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Gotowanie"). Aktywnie rozwija również swoją o (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Relaunch portalu Kobieta.pl Dziennikarstwo

Kobieta.pl to innowacyjna, wyróżniająca się na rynku platforma internetowa dla kobiet, łącząca wysokiej jakości treści redakcyjne z licznymi elementami społecznościowymi. Kobieta.pl zastąpiła dotychczas odrębne serwisy: Kobieta.pl, Claudia.pl i Naj.pl.       Przenikanie się części społecznościowej z materiałami redakcyjnymi odbywa się w płynny, naturalny sposób, inspirując użytkowniczki Kobieta.pl do aktywności. Serwis wykorzystuje zaplecze redakcyjne wydawnictwa G+J, udostępniając treści produkowane przez redakcje prasowe, np. Claudii, jak i treści tworzone wyłącznie na potrzeby projektu internetowego. Dzięki temu portal zapewnia swoim użytkownikom wysoką jakość merytoryczną i redakcyjną publikowanych treści, jak i przestrzeń do wyrażenia siebie i bu (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Wydawnictwo G+J uruchomiło platformę kulinarną MojeGotowanie.pl Dziennikarstwo

Serwis dedykowany jest osobom zarówno początkującym w sztuce kulinarnej, jak i zaawansowanym znawcom dobrego smaku.   Jedni i drudzy to pasjonaci - szukają inspiracji i lubią dzielić się doświadczeniami ze swoich poszukiwań kulinarnych z innymi. Pragniemy, aby serwis był dla tych osób przestrzenią umożliwiającą wymianę doświadczeń oraz pogłębienie wiedzy - mówi Hanna Pawilonis, redaktor naczelna magazynu Moje Gotowanie. MojeGotowanie.pl ma służyć budowaniu społeczności składającej się z miłośników gotowania, a udostępnione funkcjonalności serwisu doskonale to umożliwiają. Zależy nam, by treści prezentowane w serwisie były współtworzone przez internautów i czytelników pisma. Członkowie redakcji mają w serwisie swoje profile i równie (...)

Zobacz cały wpis na blogu »