Mało doświadczony manager!!!!
Hej:) Tytuł posta: "Mało doświadczonu manager!!!". Czy mało doświadczony? Sam zadaję sobie to pytanie, w jakim miejscu się znajduję. Od ponad roku jestem kierownikiem w jednym z oddzialów Banku. Mój zespół składa się z czterech osób... niewiele prawda? Nigdy nikt nie uczył mnie zarządzania, wiem tyle ile sam podpatrzyłem i tyle ile sam przczytałem w książkach. Teoria to niestety nie praktyka. Popełniam na pewno sporo błędów, ale w końcu na błędach się człowiek uczy! Fajnie, że w ogóle mam szansę się uczyć w praktyce. Do chwili obecnej nie było zbyt olśniewających rezultatów. Po ostatnich przemyśleniach stwierdziłem, że muszę zmienić nastawienie do pracy, do ludzi w zespole, bardziej odważnie podjemować decyzje, szukać nowych rozwiązań. Zdecydowałem się na zmianę w podejściu do rozowju pracowników. Położę teraz większy nacisk na szkoelania pracowników i indywidualne rozmowy. Będe dzielił się z Wami tutaj swoimi spostrzeżeni (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
CRM - Customer Relationship Management WebBlog
Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu/klientami (CRM - Customer Relationship Management) jest strategią i częścią filozofii biznesu. Samo pojęcie CRM jest bardzo szeroko pojętą filozofią dotyczącą obsługi klienta oraz dbaniem o dobre kontakty z klientami. Wprowadzanie systemu CRM jest ważnym czynnikiem dla firm działających w sieci. Gwarantuje on nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale również stałe relacje z klientem, maksymalizację rentowności, minimalizację kosztów obsługi klienta. O sprawności i użyteczności tej strategii świadczy to, iż firmy funkcjonujące na tradycyjnym, niewirtualnym rynku, sięgają po rozwiązania z zakresu CRM. Poprzez działalność internetową takich instytucji jak banki, instytucje państwowe, urzędy pocztowe itp. Tworzenie internetowych oddziałów obsługi klienta oraz call center, ma na (...) Zobacz cały wpis na blogu » |