Sklep papierniczy to miejsce, które osoba odpowiedzialna za wyposażenie biura prędzej czy później będzie musiała odwiedzić. Znajdą się tam wszystkie potrzebne akcesoria takie jak:
segregatory;
niszczarki do papieru;
długopisy i ołówki;
pinezki;
noże;
nożyczki;
kalkulatory;
spinacze;
organizery;
gumki recepturki;
dziurkacze;
zszywacze.
Drobne przedmioty mogą nie wydawać się potrzebne do poprawnego funkcjonowania całej firmy, ale to złudne wrażenie. Wymagana w wielu przypadkach przez prawo archiwizacja dokumentów papierowych jest łatwiejsza do przeprowadzenia wtedy, gdy personel firmy wyposażony jest w odpowiednie narzędzia do przechowywania – w teczki, segregatory i odpowiednie szuflady oraz kartony.
Segregatory pozwalają też porządkować pracownikom swoje własne dokumenty, które pomagają im w wykonywaniu pracy. Razem z zakreślaczem i zszywaczem tworzą podstawy do udanego notowania. W odpowiednio oznaczonej teczce, np. karteczkami samoprzylepnymi, nie zgubi się już nigdy żadna faktura.
Minął już okres archiwizacyjny dokumentów? Zebrało się kilka kartonów papierów, które trzeba wyrzucić, ale wszystkie posiadają na sobie wrażliwe dane, które nie mogą wpaść w niepowołane ręce? Darcie tylu kartek rękoma zajęłoby co najmniej kilkadziesiąt godzin, a duża strata pieniędzy w związku z koniecznością wykonywania przez pracownika zadania nieprzynoszącego zysku. Dlatego dobrze jest nabyć niszczarkę.
Niszczarka to urządzenie, które zniszczy kilkanaście kartonów niepotrzebnych dokumentów w kilka minut, a nie godzin, i to w sposób, który uniemożliwi przyszłą rekonstrukcję – niesprawiedliwej konkurencji nigdy nie uda się wykraść potrzebnych im informacji.
Artykuły piśmiennicze warto mieć pod ręką w każdej sytuacji. Jest to potrzebne do tego, aby organizacja pracy przebiegała sprawnie – w innym przypadku pytania o to, kto ma akurat przy sobie długopis, mogą doprowadzić do niepotrzebnych rozmów i chaosu utrudniającego sprawne funkcjonowanie w firmie innym osobom.
Segregatory, artykuły piśmiennicze i niszczarki to podstawa. Te akcesoria powinny znaleźć się w każdym biurze, a zwłaszcza w takim, które dopiero zaczęło swoją działalność!