Media

Wpisy zawierające słowo kluczowe media.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

InPost laureatem Dziennikarstwo

InPost został laureatem konkursu Teraz Polska. Firmę nagrodzono w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym. Mimo zaledwie półtorarocznej działalności, operator został wyróżniony jedną z najbardziej znaczących oraz prestiżowych nagród w kraju. Firma InPost może posługiwać się zwycięskim tytułem przez cały rok. Teraz Polska to niekomercyjny konkurs, którego celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług, innowacyjnych przedsięwzięć oraz gmin atrakcyjnych pod względem gospodarczym i inwestycyjnym. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego. Zwycięzcy konkursu otrzymują statuetki Teraz Polska podczas uroczystej, finałowej gali, która w tym roku odbyła się 9 czerwca. "Przyznanie Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska to dla nas szczególne wyróżnienie. Jest to dowód, że InPost świad (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski Dziennikarstwo

Nowoczesne, Intuicyjne, przejrzyste. Najważniejsze, najnowsze, najciekawsze. Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski – wiadomosci.wp.pl. Wirtualna Polska całkowicie odmieniła swój serwis informacyjny. Postawiono na nowe bloki tematyczne, klarowny podział informacji, intuicyjne menu, dużą rozdzielczość. Wszystko co najważniejsze, najaktualniejsze i najciekawsze jest teraz w zasięgu ręki. Zgodnie z najnowszymi trendami duży nacisk położono na prezentację materiałów multimedilanych. Umożliwiono też użytkownikom błyskawiczne publikowanie swoich tekstów, zdjęć i plików wideo. Postawiliśmy sobie jasny cel, stworzyć najlepszy serwis informacyjny w polskiej Sieci. Wiadomości WP są w tej chwili jednym z najbardziej innowacyjnych serwisów tego typu w Polsce. Możemy śmiało porównywać się z gigantami światowymi. – m&oacu (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Golden Arrow 2008 Dziennikarstwo

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy. Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”. Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu). Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń: 1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów) 2. Program lojalnościowy (13 projektów) 3. Promocja sprzedaży (9 projektów) 4. Experiential marketing (17 projektów) 5. Marketing internetowy (21 (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Ącki w Radiu Zet Dziennikarstwo

Zobacz cały wpis na blogu »
Optimum PR współpracuje z Pro-Creation Dziennikarstwo

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych grup docelowych.Projekt współpracy obejmuje stworzenie ram polityki komunikowania się z rynkiem, zarządzanie komunikowaniem oraz wsparcie dla zdobywania nowych rynków przez Pro-Creation. Nowy klient Optimum PR specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych strategii e-marketingowych oraz projektowaniu kampanii reklamowych, serwisów internetowych, platform Web2.0 i multimediów. Realizuje projekty dla powszechnie znanych marek i firm, m.in. Agora, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, Wilkinson Sword, US Pharmacia i wielu innych.„Planowane przez nas działania PR mają wzmocnić naszą obecność medialną wśród największych graczy na rynku marketingu interaktywnego. Chcemy mocniej podkreślić nasze możliwo (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Lukas Bank w Platnosci.pl Dziennikarstwo

Platnosci.pl - lider na rynku płatności internetowych - poszerza swą dotychczasową ofertę szybkich przelewów online o kolejny, dedykowany Klientom Lukas Banku, LUKAS e-przelew.  Lukas dołącza do licznego grona naszych dotychczasowych Partnerów – mówi Marcin Jabłoński, dyrektor PayU S.A., właściciela serwisu Platnosci.pl wchodzącego w skład Grupy Allegro. Staramy się by nasze usługi były szeroko dostępne dla potencjalnego kupującego, ułatwiając rozliczenia internetowe Klientom rożnych banków. Skoro Klient poszukuje towaru w sieci, znajduje go i dokonuje zakupu, to logiczne jest że trzeba dać mu również możliwość zapłaty w tym samym miejscu. Nasz system daje taką możliwość – podkreśla.  Stworzony model usługi znacznie upraszcza Klientom Banku dokonywanie zakupów w Internecie. Jeśli Klient jako formę płatności wybierze LUKAS e-przelew, po zalogowaniu do swego konta otrz (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Finał II edycji programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli Dziennikarstwo

Ponad stu nauczycieli gimnazjalnych z całej Polski otrzymało dyplomy ukończenia rocznego kursu e-learningowego, uczącego wykorzystania nowoczesnych narzędzi informatycznych w edukacji. Kurs jest częścią programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli, organizowanego przez Fundację Grupy TP i Centrum Edukacji Obywatelskiej.  Głównym celem trwającego przez cały rok szkolny programu e-learningowego było  zapoznanie nauczycieli z podstawowymi narzędziami informatycznymi oraz zastosowanie ich w przedmiotowych projektach uczniowskich. - W głównej mierze chodzi o to, aby z jednej strony zachęcić nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technologii w dydaktyce, a z drugiej, pokazać i nauczyć, jak przekazywać wiedzę w ciekawy i innowacyjny sposób - mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Grupy Telekomunikacji Polskiej  Każdy z biorących udział w kursie, nauczycieli mógł skorzystać z jednego z 9 kursów inte (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
CZY ZBLIŻAMY SIĘ DO ERY INTELIGENTNYCH MASZYN?; Konferencja Human System Interaction Dziennikarstwo

W dniach 25-27 maja 2008 roku, w Hotelu Chopin w Krakowie odbyła się, konferencja nt. Human System Interaction, organizatorem której była Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie we współpracy z IEEE oraz IES . Była to pierwsza konferencja tego typu zorganizowana w Polsce. Uczestnicy ustalili, iż kolejna konferencja, z zapoczątkowanego cyklu, odbędzie się w roku 2009 we Włoszech (Università degli studi di Catania). W konferencji udział wzięło 200 uczestników z 35 państw (m. in. Japonii, Austrii, Hiszpanii, Chin, Rumunii, Węgier, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii, Włoch, Francji, Litwy, Słowacji i Czech). W trakcie obrad wygłoszono ponad 150 odczytów (23 sesje regularne, 8 sesji specjalnych). Głównym tematem konferencji były najnowsze osiągnięcia w różnych dziedzinach naukowych (z obszaru IT) dotyczące szeroko pojmowanej komunikacji na linii komputer-człowiek oraz możliwości elek (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
www.zwolnij-sedziego.pl Dziennikarstwo

Sędzia Webb ukradł Polakom zwycięstwo Polska the Times Skandal. Angol ukradł nam zwycięstwo Fakt Sędzia Webb bezlitośnie odebrał nam nadzieję Przegląd Sp. Okradziono nas z tego, na co zasłużyliśmy Leo Beenhakker Czuję się oszukany jako piłkarz i Polak Paweł Golański   Jeśli zgadzasz się z tymi opiniami musisz wejść na serwis www.zwolnij-sedziego.pl i podpisać się pod petycją.   Zobacz więcej tutaj.

Zobacz cały wpis na blogu »
PRZEŁOM W ODZYSKIWANIU DANYCH – KROLL ONTRACK W WIRTUALNYCH ŚRODOWISKACH VMware Dziennikarstwo

Pracownicy przedsiębiorstw, które utraciły dane z serwerów wykorzystujących technologię wirtualizacji VMware, mogą spać spokojnie. Firma Kroll Ontrack stworzyła narzędzia specjalnie zaprojektowane do odzyskiwania folderów i plików znajdujących się we wszystkich typach systemów wirtualnych VMware. Kroll Ontrack jest obecnie jedynym dostawcą, który oferuje usługi odzyskiwania danych dla tego typu systemów. Choć korzyści, jakie wynikają z zastosowania systemów wirtualnych (oszczędzanie pojemności, środowiska i kosztów) są łatwo dostrzegalne, to posiadanie wszystkich danych w jednym miejscu może sprawić, iż przedsiębiorstwo będzie niezwykle podatne na utratę danych. Zintensyfikowanie działań w środowiskach wirtualnych, połączone z przypadkami błędów fizycznych bądź systemowych popełnionych podczas konfiguracji, doprowadziły do znaczącego wzrostu liczby zapytań napływa (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Euro 2008 na Gazeta.mobi Dziennikarstwo

Mobilny portal Gazeta.mobi przygotował dla miłośników piłki nożnej specjalną aplikację „Sport - Euro 2008", dzięki której użytkownicy telefonów komórkowych mogą m.in. śledzić relacje na żywo z rozgrywanych meczów. Dzięki aplikacji korzystającej z informacji serwisu Sport.pl użytkownicy mają również dostęp do kalendarium rozgrywek, wyników wszystkich spotkań Euro oraz galerii zdjęć z mistrzostw. - Użytkownicy Aplikacji otrzymują na bieżąco informacje tekstowe o tym, co dzieje się na boisku. Relacje na żywo z rozgrywanych meczów aktualizowane są co dwie minuty a tabela wyników (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kampania telewizyjna ekonomii społecznej Dziennikarstwo

15 czerwca rusza intensywna kampania telewizyjna mająca na celu promocję ekonomii społecznej. Ostatnie dwa tygodniu projektu promocji ekonomii społecznej to emisja spotów telewizyjnych, które na konkretnych przykładach pokażą jej ideę i cele. Spoty emitowane będą na antenie Telewizji Polskiej, Polsatu, TVN24 oraz Telewizji Katowice. Projekt PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej ruszył we wrześniu 2007 roku i zakończy się 30 czerwca 2008. Realizowany jest w ramach IW EQUAL. Ostatnie dwa tygodnie to skupienie się na intensywnym przekazie telewizyjnym, który ma promować ideę ekonomii społecznej docierając do wybranych grupach społecznych zgodnych z założeniami projektu. Spoty będą obrazować mechanizmy ekonomii społecznej, zachęcając jednocześnie do zapoznania się z zagadnieniami ekonomii społecznej i procesem tworzenia przedsiębiorstw socjalnych.Więcej informacji:www.ekonomiaspoleczna.plwww.tratwa.org (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
www.europeunique.com – platforma informacyjna dla Chińczyków i Europejczyków Dziennikarstwo

Europe Unique to wyjątkowy portal informacyjny, a jednocześnie baza wiedzy dla Chińczyków oraz Europejczyków, którzy chcieliby nawiązać kontakty gospodarcze z Chinami. Stanowi on także miejsce wymiany informacji między „nowymi” a „starymi” krajami Unii Europejskiej. WWW.europeunique.com nie tylko przedstawia kulturę  i zwyczaje poszczególnych europejskich  krajów, jest także łącznikiem handlowym pomiędzy nimi. Europe Unique informuje Chińczyków rozproszonych po całym świecie o najnowszych wydarzeniach w Europie – od wiadomości gospodarczych przez handlowe, kulturowe aż po styl życia. Portal jest prowadzony w języku chińskim oraz niemieckim. Docelowo ma powstać więcej wersji językowych – tak, żeby umożliwić kontakt ludziom z całego świata.    (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Emito.net – włącz się Dziennikarstwo

  Ruszył portal Emito.net – polska internetowa platforma informacyjno-integracyjna obejmująca swym zasięgiem całe Zjednoczone Królestwo. Nowy serwis skierowany jest do ludzi otwartych, chcących podróżować, uczyć się, rozwijać zawodowo i nawiązywać kontakty. Nowa witryna internetowa jest połączeniem portalu informacyjnego z serwisem społecznościowym Web 2.0. Pomysłodawcom zależało na zbudowaniu dynamicznego serwisu, który z jednej strony dostarczałby ciekawych i ważnych wiadomości, a z drugiej był platformą integracji i wymiany informacji między użytkownikami. „Serwis informacyjny tworzony jest przez zespół dziennikarzy Emito.net we współpracy z zaprzyjaźnionymi mediami, natomiast cześć społecznościowa kreowana jest przez internautów. Dzięki temu portal jest źródłem aktualnych i przydatnych informacji. Gwa (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum Dziennikarstwo

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu Ad Meritum. Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowych wszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, Biznes Inspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent). Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietnia br. Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista, Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, Warsaw Insidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez 6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry". (...)

Zobacz cały wpis na blogu »