E-Financial S.A. członkiem IAB Polska Dziennikarstwo
10 czerwca 2008 roku E-Financial S.A., właściciel Grupy mediowej Inwestycje.pl, został członkiem polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau. E-Financial S.A. powiększyła tym samym elitarne grono 60 polskich firm członkowskich IAB Polska, które aktywnie uczestniczą w rozwoju polskiego rynku interaktywnego. Interactive Advertising Bureau to światowa organizacja, założona w 1996 roku w USA, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie, prowadząc szeroko pojętą edukację rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, zrzeszając 60 największych polskich firm internetowych. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne. E-Financial S.A. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Kolejne firmy w IAB Polska Dziennikarstwo
Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowała o przyjęciu nowych członków. 10 czerwca Rada Nadzorcza IAB zdecydowała o przyjęciu w poczet członków zwyczajnych czterech nowych podmiotów. Do grona firm zrzeszonych w IAB dołączył Redefine obsługujący internetowe projekty telewizji Polsat, wydawnictwa Axel Springer Polska i PolskaPresse oraz portal społecznościowy Nasza-Klasa. Ich przedstawiciele otrzymują prawo zasiadania w radzie nadzorczej Związku. Dominik Kaznowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej: Cieszę się, że kolejne znaczące podmioty polskiego rynku mediów aktywnie włączają się do prac nad jego rozwojem i przyszłością. Myślę, że teraz IAB będzie znacznie pełniej reprezentować polski rynek, także w Europie. Status członków nadzwyczajnych uzyskało sześć kolejnyc (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
„Polska” z książeczkami edukacyjnymi dla 5-latków Dziennikarstwo
W sobotę, 14 czerwca br. w „Polsce” rusza seria książeczek edukacyjnych dla 5-latków, z atrakcyjnymi ilustracjami oraz ćwiczeniami rozwijającymi spostrzegawczość i logiczne myślenie. 32-stronicowe książeczki dla dzieci ukazywać będą się w sobotę przez najbliższe cztery tygodnie, we wszystkich tytułach „Polski”. Cena gazety z książeczką 3,99 zł. Sobotniemu wydaniu gazety towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz autopromocja na łamach „Polski”. Kampanię przygotowała agencja Young&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia. Zobacz cały wpis na blogu » |
Drugi piknik "Co Jest Grane w Mieście" Dziennikarstwo
W najbliższą sobotę w Parku Królikarnia odbędzie się otwarty piknik "Co Jest Grane w Mieście", organizowany przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej". Mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, opisywanych na łamach "Gazety Co Jest Grane". Piknik "Co Jest Grane w Mieście" organizowany jest w Warszawie po raz drugi. Odbędzie się 14 czerwca w Parku Królikarnia przy ul. Puławskiej 113 w godzinach 12:00-23:00. Mieszkańcy Warszawy obejrzą w wersji plenerowej filmy, spektakle teatralne oraz koncerty muzyki pop, jazzowej i rockowej. Będą mogli też spróbować potraw serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje. Dla dzieci przygotowany jest "Dziecięcy ogród" - strefa z ogromnymi dmuchańcami, zabawami i konkursami czynna od 12.00 do 18.00. Impreza odbędzie się na dużej scenie, wok&o (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Netia SA kupiła spółkę internetową Connect Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Dziennikarstwo
Spółka zależna Netii SA - Internetia Sp. z o.o. - zakupiła udziały w spółce Connect Systemy Komputerowe Sp. z o.o. ("Connect"), świadczącej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Białegostoku i Suwałk.Connect jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Białegostoku i Suwałk. W tym celu wykorzystuje technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s. Na dzień 10 czerwca 2008 roku sieć Connect obsługiwała 4.630 klientów, a posiadane przez tą spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 19.300 gospodarstw domowych. Powiększenie zasięgu własnej sieci i bazy klientów dzięki przejęciom i integracji operacyjnej spółek wykorzystujących technologię FastEthernet jest istotnym elementem realizacji strategii Netii, któr (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Nowy serwis internetowy marki Drewnochron Dziennikarstwo
W nowoczesnym serwisie internetowym marki Drewnochron znajdziemy szereg wyczerpujących informacji na temat doboru odpowiednich produktów do właściwego zabezpieczenia i dekorowania poszczególnych elementów drewnianych. Wirtualną podróż po witrynie uprzyjemnią nam ciekawe layouty, które dynamicznie zmieniają swoje barwy i które przenoszą nas w świat pachnącego żywicą drewna. Innowacyjnym rozwiązaniem w serwisie marki Drewnochron jest przedstawienie produktu ze względu na jego zastosowanie, a nie właściwości. Można powiedzieć, że serwis jest skonstruowany zgodnie z tym, w jaki sposób kieruje się klient szukający produktu. Serwis po prostu "inteligentnie" pyta klienta o jego potrzebę i wskazuje najlepszy produkt. Po kliknięciu na wybrany przedmiot np. stół lub płot, pojawia się produkt, który będzie najlepszy dla danego zastosowania. W witrynie znajdziemy przejrzystą prezentację możliwy (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Bankier.pl nawiązuje współpracę z Agorą Dziennikarstwo
Bankier.pl S.A. podpisał umowę strategiczną z Agora S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy wydawanym przez Spółkę portalem finansowym Bankier.pl, a należącym do Agora S.A. liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku. Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie. Uruchomienie nowego serwisu (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze Dziennikarstwo
Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze. W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich. - Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzysta (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl Dziennikarstwo
Agora S.A. podpisała umowę strategiczną z Bankier.pl S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy należącym do Agory liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl, a czołowym portalem finansowym Bankier.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku. Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie. Uruchomienie nowego serwisu praca.bankier.pl ma na celu dalszy rozwój organiczny portalu Bankier.pl, który obecnie w skali miesiąca odwiedza blisko 1,6 miliona użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, pra (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
PMPG nabywa większościowe udziały w Gretix.com Dziennikarstwo
Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła pakiet większościowy udziałów w spółce Gretix, zarządzającej serwisem internetowym Gretix.com. Nabyte udziały stanowią 67% kapitału zakładowego Gretix Sp. z o.o. i odpowiadają 67% głosów na zgromadzeniu wspólników Gretix Sp. z o.o. Źródłem finansowania udziałów są środki własne inwestora. Serwis Gretix.com powstał w czerwcu 2006 roku. Objęcie większościowego pakietu udziałów w spółce to element ekspansji Platformy Mediowej Point Group na rynku nowych mediów i technologii. Spółka, która obecnie największe przychody czerpie z wydawania prasy, jest również coraz bardziej obecna w Internecie, zarówno poprzez strony internetowe wydawanych magazynów, jak i przez autonomiczne serwisy. Zakup Gretix.com jest uz (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
NAJLEPSZA MUZYKA RMF FM W WIELKIM MIEŚCIE!!! Dziennikarstwo
Radio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród osób w wieku 16-49 lat, mieszkających w największych miastach i aglomeracjach. Jest to najważniejsza komercyjna grupa docelowa. W ostatniej fali badania radio RMF FM zanotowało w tym targecie wzrost słuchalności o blisko 3 proc. w porównaniu do analogicznej fali w roku 2007, osiągając wynik na poziomie ponad 23 proc. Udział RMF FM w tej atrakcyjnej grupie odbiorców jest ponad dwukrotnie większy niż udział Radia ZET. Cała tabela dostępna jest tutaj. Zobacz cały wpis na blogu » |
Nowy album Kasi Klich Dziennikarstwo
"Porcelana", nowy album Kasi Klich, trafi do sprzedaży 13 czerwca. Wydawcą książki z płytą jest Agora, a producentem - Jazzda Music. Album zawiera 11 premierowych piosenek. Tytułowy singiel "Porcelana" zakwalifikował się do Konkursu Premier 45. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, na którego potrzeby powstała jego skrócona wersja (3'15"). Jest to czwarta płyta Kasi Klich, która tym razem nie tylko napisała wszystkie teksty i muzykę do większości piosenek, ale również zadebiutowała w roli współproducentki. Płyta "Porcelana" dołączona jest do książeczki, zawierającej teksty utworów, krótkie opowiadania autorki oraz liczne fotografie. Będzie dostępna od 13 czerwca w punktach sprzedaży prasy i sklepach muzycznych, w cenie 29,99 zł. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
100 razy ?dlaczego Dziennikarstwo
Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku. Z tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo. 100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kub (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Najnowszy Trade Marketer Dziennikarstwo
Kolejny (6) numer magazynu "Trade Marketer" - już w druku ! W najnowszym wydaniu znajdziesz między innymi : - Specjalny wywiad z prof. Krzysztofem Rafałe Ohme o neuromarketingu wyjątkowy raport branży digital signage wraz ze specjalnym, ekskluzywnym dodatkiem - Odpowiedź na pytanie, czy category management jest naprawdę sztuką kooperacji - Polskie centrum handlowe uznane za najlepsze miejsce na świecie - Dodatkowo, wiele pasjonujących materiałów z zakresu marketingu handlowego: badań, visual merchandisingu, zarządzania kategorią, branży P.O.S czy digital signage. Uwaga: naszego magazynu nie kupisz w kiosku ! "Trade Marketer" dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłanej bezpośrednio pocztą do: - średniej i wyższej kadry menedżerskiej (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Toruń bez papierosa Dziennikarstwo
19 lokali wolnych od dymu tytoniowego w Toruniu – to efekt rozpoczęcia kujawsko – pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, organizowanej przez Stowarzyszenie Manko. Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, pomorskim, dolnośląskim, śląskim i łódzkim doczekała się swojej inauguracji w Toruniu. Stało się to 6 czerwca 2008 r., podczas konferencji prasowej, w restauracji Dom Sushi. "Toruń nie zostaje w tyle, co dzień otrzymujemy kilka zgłoszeń od restauratorów, którzy posiadają lokale wolne od dymu. Swoje rekomendacje przesyłają również zadowoleni klienci" – mówi Gabriela Chrzęściewska Ryka, koordynator ds. współpracy z lokalami Stowarzyszenia Manko. "Dzięki włączeniu się Torunia, w&nbs (...) Zobacz cały wpis na blogu » |