Machina Sport&Style Dziennikarstwo
Machina Sport&Style” jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group wykorzystania silnego brandu mediowego, jakim jest „Machina”, do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację. Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach. „Machina Sport&Style” nie jest typowym pismem dla kibiców. Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i&n (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Reklama poszła w las.... Dziennikarstwo
Reklama poszła w las i to dosłownie - już od jakiegoś czasu możemy oglądać Nałęczowianki smak, a wcześniej słynnego żubra. Dlaczego tak ciągnie produkty do lasu? Oczywiście - ekologia i trendy z nią związane są tegorocznym hitem, który pozwala na robienie przeróżnych akcji i produkowaniu oraz reklamowaniu produktów w iście ekologicznym stylu. Fajnie byłoby jeszcze, gdyby nałęczowianka stosowała się do zasad ekologii i miast w plastiku dawać wodę jeżom, sarnom, a nawet żubrowi (który porzucił picie w puszczy), zaczęła (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Auto Świat partnerem www.zabieram.pl Dziennikarstwo
W poniedziałek, 9 czerwca, do całego nakładu tygodnika Auto Świat zostanie dołączona naklejka na samochód promująca społecznościowy serwis www.zabieram.pl. Auto Świat oraz Radio Zet wspierają serwis www.zabieram.pl, mający na celu wypromowanie w Polsce tzw. carpoolingu, czyli zwyczaju podwożenia się samochodami osobowymi na krótkich i dłuższych trasach. Najważniejszym celem www.zabieram.pl jest ochrona środowiska: mniej samochodów na ulicach to mniejsze zużycie paliwa i mniej zanieczyszczeń. Kierowcy i ich pasażerowie mogą umawiać na wspólne podróże wykorzystując serwis zabieram.pl czy uzyskać poradę z dziedziny motoryzacji i ekologii.Serwis będą w niedalekiej przyszłości wzbogacać sami użytkownicy. Radio ZET poświęci swoje piątkowe programy motoryzacyjne AutoZET tematowi carpoolingu. Tygodnik Auto Świat będzie publikował cyklicznie informacje o tej tematyce. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Power-współpraca Dziennika i Gazety Prawnej Dziennikarstwo
Wydawnictwa Axel Springer Polska i INFOR PL rozpoczynają strategiczną współpracę pomiędzy DZIENNIKIEM oraz GAZETĄ PRAWNĄ obejmującą tworzenie specjalnych wspólnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty. Począwszy od 11.06.2008 oba dzienniki wprowadzają na rynek specjalne propozycje handlowe dla swoich klientów reklamowych. Biura Reklamy obydwu wydawnictw oferują swoim klientom pakiet "Power Profit", który gwarantuje dodatkowy 10% rabat, przy emisji w dodatku DZIENNIKA - Wall Street Journal Polska oraz grzbiecie głównym GAZETY PRAWNEJ. Łączna oferta reklamowa zapewnia klientom obydwu tytułów o 25% większy zasięg w docelowej grupie czytelników o wysokim statusie zawodowym w stosunku do oferty Rzeczpospolitej*. Dodatkowo planowane są publikacje wspólnych tematycznych dodatków, k (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Miesięcznik "Moje Mieszkanie" zmienia właściciela ... Dziennikarstwo
3 maja 2008 roku wydawnictwo G+J Polska podpisało umowę z wydawnictwem MURATOR S.A. dotyczącą sprzedaży magazynu "Moje Mieszkanie". Umowa wejdzie w życie w dniu 16 czerwca br. Zgodnie z warunkami umowy sprzedaży, do MURATORA przejdzie także zespół magazynu - redakcja oraz biuro reklamy. Wydawcą "Mojego Mieszkania" zostanie Katarzyna Białek, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny za segment wnętrzarski w MURATORZE S.A. Numer wrześniowy (09/2008) będzie pierwszym numerem przygotowanym pod kierownictwem nowego wydawcy miesięcznika. Szczegóły transakcji nie zostaną ujawnione. "Moje Mieszkanie" znajduje się w portfolio G+J Polska od 1998 roku. G+J Polska jest drugim największym wydawcą magazynów w Polsce. Wydaje 10 magazynów o różnej częstotliwości (m.in. "National Geographic", "Glamour", "Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Gotowanie"). Aktywnie rozwija również swoją o (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Relaunch portalu Kobieta.pl Dziennikarstwo
Kobieta.pl to innowacyjna, wyróżniająca się na rynku platforma internetowa dla kobiet, łącząca wysokiej jakości treści redakcyjne z licznymi elementami społecznościowymi. Kobieta.pl zastąpiła dotychczas odrębne serwisy: Kobieta.pl, Claudia.pl i Naj.pl. Przenikanie się części społecznościowej z materiałami redakcyjnymi odbywa się w płynny, naturalny sposób, inspirując użytkowniczki Kobieta.pl do aktywności. Serwis wykorzystuje zaplecze redakcyjne wydawnictwa G+J, udostępniając treści produkowane przez redakcje prasowe, np. Claudii, jak i treści tworzone wyłącznie na potrzeby projektu internetowego. Dzięki temu portal zapewnia swoim użytkownikom wysoką jakość merytoryczną i redakcyjną publikowanych treści, jak i przestrzeń do wyrażenia siebie i bu (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Wydawnictwo G+J uruchomiło platformę kulinarną MojeGotowanie.pl Dziennikarstwo
Serwis dedykowany jest osobom zarówno początkującym w sztuce kulinarnej, jak i zaawansowanym znawcom dobrego smaku. Jedni i drudzy to pasjonaci - szukają inspiracji i lubią dzielić się doświadczeniami ze swoich poszukiwań kulinarnych z innymi. Pragniemy, aby serwis był dla tych osób przestrzenią umożliwiającą wymianę doświadczeń oraz pogłębienie wiedzy - mówi Hanna Pawilonis, redaktor naczelna magazynu Moje Gotowanie. MojeGotowanie.pl ma służyć budowaniu społeczności składającej się z miłośników gotowania, a udostępnione funkcjonalności serwisu doskonale to umożliwiają. Zależy nam, by treści prezentowane w serwisie były współtworzone przez internautów i czytelników pisma. Członkowie redakcji mają w serwisie swoje profile i równie (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Czerwcowy "Focus Historia" z sensacyjnym raportem SB o Lechu Wałęsie Dziennikarstwo
Zdaniem redakcji "Focus Historia" to przekonujący dowód na to, że bez względu na to czy Lech Wałęsa podpisał deklarację lojalności czy wręcz deklarację współpracy - nie współpracował tak, jakby tego sobie życzyła bezpieka. Na łamach miesięcznika pojawił się także kolejny felieton autorstwa byłego prezydenta - na temat strajków toczących się w Stoczni Gdańskiej, które poprzedziły wydarzenia 89 r. Lech Wałęsa, dołączył do grona stałych felietonistów miesięcznika w lutym br. W tym gronie są już tacy autorzy jak Bogusław Wołoszański, który prowadzi rubrykę „Sensacje XXI wieku i Piotr Adamczewski, autor artykułów kulinarnych z cyklu „Smak czasu. Zobacz cały wpis na blogu » |
Prostotv Dziennikarstwo
Warto już teraz zapoznać się z tym coraz popularniejszym zespołem, który już robi dość dużą karierę. Kto wie (ja jestem tego pewien) to będzie zdecydowany hit tegorocznego lata. Zapraszam do słuchania i kupowania tego dobrze wykonanego medialnego towaru, który ja już kupuję. Zobacz cały wpis na blogu » |
Nasza-Klasa sprzedana Dziennikarstwo
Największy przebój Polskiej sieci po cichu zmienił właściciela. Estoński fundusz Forticom kupił 70 proc. udziałów Naszej-Klasy.pl wartych nawet 200 milionów złotych. (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Ruszył internetowy serwis TVP Info Dziennikarstwo
W miniony piątek wystartował serwis internetowy TVP Info, który dostępny jest pod adresem www.tvp.info. Witryna jest pierwszym etapem w budowie portalu interaktywnego, który ma zostać uruchomiony jesienią. Na stronie prezentowane są informacje podzielone osiem kategorii: Kraj, Świat, Sport, Biznes, Kultura, Wiedza, Ludzie i Rozmaitości. Większość materiałów stanowią komunikaty agencyjne, ale publikowane są także własne teksty dziennikarzy portalu, które zobaczyć można w dziale Info Extra. W serwisie można obejrzeć także wszystkie programy informacyjne TVP: "Serwisy Info", "Wiadomości", "Panoramę" i "Teleexpress". Witryna ma być systematycznie wzbogacana o nowe funkcje i kolejne materiały wideo. Szefem redakcji internetowej jest Marcin Dzierżanowski, do niedawna (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8 mln zł i miał prawie 11 mln widzów Dziennikarstwo
Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak i ostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnej Niemcy - Polska. Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek w niedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej. Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dało stacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra mecz przyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych w weekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków i Turków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób w Polsacie Sport Extra). Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabat (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Spektakularne przejęcia w polskiej sieci Dziennikarstwo
Światowi giganci Internetu nie zdołali podbić polskiego rynku, więc polskie klony zagranicznych serwisów są atrakcyjne dla inwestorów. Stworzony przez informatyka Łukasza oltyna internetowy komunikator Gadu-Gadu ma w Polsce ok. 8 milionów użytkowników. Jesienią 2007 roku kupił go fundusz Naspers z RPA za ok. 400 mln zł. Ta sama firma zapłaciła 2 miliardy dolarów za firmę Tradus, do której należy poznański serwis aukcyjny Allegro. Korzysta z niego stale około 7,5 mln osób. Niedawno Agora zdecydowała się zapłacić za serwis ogłoszeniowy Trader.com prawie 120 mln zł, a wcześniej Bauer wydał 200 mln zł za przejęcie kontroli nad portalem Interia.pl. Zobacz cały wpis na blogu » |
Dlaczego warto zastanowić się nad zawodem.... Dziennikarstwo
Dlaczego ten materiał jest klasycznym przykładem tego, że najpierw trzeba zastanowić się dwa razy, zanim pójdziemy do telewizji pracować czy nawet sprzątać. Oj, nie jest to łatwy chleb, oj nie jest to przyjemne kurwnąć na wizji. Zobacz cały wpis na blogu » |
Tola w TVN Style Dziennikarstwo
Nie wiem, czy ona zasługuje na bycie w programie Miasto Kobiet - podkreślam kobiet :) Zobaczcie i oceńcie sami! Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.